«Έχει κάθε δίκιο να είναι ανήσυχος»

Γιώργος Βαρίνος
«Έχει κάθε δίκιο να είναι ανήσυχος»
Ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Mercedes, Τότο Βολφ, δηλώνει ότι αντιλαμβάνεται τον εκνευρισμό του Χάμιλτον.

Δεν πέρασε ούτε ένας αγώνας και το πρόβλημα στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας της Mercedes του Χάμιλτον εμφανίστηκε και πάλι. Με μια δεύτερη, μια τρίτη και μια 7η θέση στον καταστροφικό τελευταίο αγώνα της Κίνας, ο Χάμιλτον βλέπει τον 4ο γύρο του πρωταθλήματος να είναι και πάλι υπόθεση του Ρόσμπεργκ, τη στιγμή που έχει ήδη κερδίσει τους τρεις προηγούμενους αγώνες.

Αυτή τη φορά, παρότι εξαιρετικά ταχύς και με χρόνους θα του επέτρεπαν να εκκινούσε τουλάχιστον δεύτερος στο grid, ο Χάμιλτον ολοκλήρωσε τις κατατακτήριες μόλις μέχρι τη δεύτερη περίοδό τους, με αποτέλεσμα να έχει τη δέκατη θέση της εκκίνησης –και αυτή στην καλύτερη περίπτωση. Διότι αν η ομάδα υπάρξει ανάγκη να αλλάξει οτιδήποτε στον κινητήρα ή στο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας, τότε θα δεχτεί ποινή που μάλλον θα τον ρίξει αρκετά χαμηλότερα.

Στην περίπτωση του Χάμιλτον ο νόμος του Μέρφι λειτουργεί περίφημα, την ίδια στιγμή που η θεά τύχη του Γερμανού συναθλητή του Ρόσμπεργκ, χαμογελά αδιάκοπα. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Τότο Βολφ, αναγνωρίζει ακριβώς αυτό με τη δήλωσή του:

«Έτσι είναι οι αγώνες, αυτά συμβαίνουν, ωστόσο είναι απορίας άξιο που η ατυχία χτυπά ξανά τον Χάμιλτον. Φαίνεται σαν η μια πλευρά του γκαράζ να έχει όλη την ατυχία και η άλλη να έχει όλη την τύχη. Ο Νίκο (Ρόσμπεργκ) το αξίζει (σ.σ. την καλή τύχη), αλλά δεν το αξίζει ο Χάμιλτον (σ.σ. την κακή τύχη)».

Αμέσως μετά την εγκατάλειψή του στο Q2, ο Χάμιλτον δήλωσε ότι δεν απογοητεύεται και ότι θα συνεχίσει να κυνηγά το πρωτάθλημα. Αυτό επιβεβαίωσε και Βολφ: «Ο Χάμιλτον δέχεται όλα τα χτυπήματα της τύχης “κάτω από τη μέση”με μεγάλη υπομονή και παραμένει ήρεμος. Δεν έχει άδικο να είναι ανήσυχος και απογοητευμένος αλλά θα το ξεπεράσει και θα βγει ακόμα πιο δυνατός».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!