Ένα τετράθυρο Mini θα ήταν ιεροσυλία;

Ένα τετράθυρο Mini θα ήταν ιεροσυλία;

Παρότι ελάχιστοι το έχουν ποτέ δει, το Mini πρώτης γενιάς είχε αποκτήσει και σεντάν εκδοχή, με την ονομασία Riley και Wolseley.

Ένα τετράθυρο Mini θα ήταν ιεροσυλία;

Φήμες ότι εντός της Mini συζητιέται έντονα η πιθανότητα μια τετράθυρης έκδοσης του μοντέλου, βλέπουν τον τελευταίο καιρό όλο και πιο συχνά το φως τις δημοσιότητας, κάτι καθόλου περίεργο. Η BMW αναβίωσε τη βασική έκδοση του Mini που ήταν πάντα η δίπορτη, δεν δίστασε όμως να ανασύρει από την παράδοση του μοντέλου και τις εκδόσεις  Clubman και Countryman. Ταυτόχρονα, τόλμησε να τοποθετήσει περισσότερες από δύο πόρτες επιβατών στα νέα Mini, κάτι που στο παρελθόν δεν είχε συμβεί ποτέ. Αντίθετα, σεντάν, αν και δίθυρη, έκδοση υπήρχε στο παρελθόν του Mini.

Με δεδομένη την έτοιμη, προσθιοκίνητη πλατφόρμα της σειράς 1 sedan και το γεγονός ότι η Mini ψάχνει τρόπους να αντικαταστήσει τις coupe και roadster εκδόσεις του μοντέλου πρώτης γενιάς, που δεν θα υπάρχουν πλέον καθώς δεν «περπάτησαν» εμπορικά, η τετράθυρη εκδοχή του Mini προκρίνεται ως η πιο πιθανή επόμενη κίνηση της εταιρείας, μετά την παρουσίαση του νέου Countryman.

Σύμφωνα με το σχέδιο του Theophilus Chin, το Mini Sedan θα βασίζεται στο Clubman του οποίου την αισθητική θα διατηρήσει μέχρι και τις πίσω πόρτες. Από εκεί, μια κεκλιμένη οροφή θα ξεκινά να συναντήσει τον τρίτο όγκο του χώρου αποσκευών πίσω, που σύμφωνα με το σχέδιο, δείχνει να ενσωματώνεται αρμονικά.

Μια sedan έκδοση του Mini μπορεί να μοιάζει αιρετική, ωστόσο είναι βέβαιο πως θα βρει πρόσφορο έδαφος σε χώρες με ιδιαίτερη αγάπη για τα αμαξώματα του είδους, όπως στις  ΗΠΑ, την Κίνα και τη Ρωσία. Οι οποίες, παρεμπιπτόντως, είναι και οι μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτων παγκόσμια.

Έτσι, η BMW εξασφαλίζει ακόμα περισσότερες πωλήσεις για την αναβιώσασα μάρκα της, δεν πάει κόντρα στην ιστορία της και όλοι είναι ευτυχισμένοι. 

Best of internet