Μικρές αλλαγές στους κανονισμούς του Moto GP

Μικρές αλλαγές στους κανονισμούς του Moto GP

Μικρές αλλαγές στους αθλητικούς και τεχνικούς κανονισμούς του Moto GP αποφάσισε η Επιτροπή των Γκραν Πρι στο περιθώριο του αγώνα της Χέρεθ.

Μικρές αλλαγές στους κανονισμούς του Moto GP

Συνάντηση στη Χέρεθ είχε η Επιτροπή των Γκραν Πρι του Moto GP για να συζητηθούν οι αθλητικοί και τεχνικοί κανονισμοί του αθλήματος. Σε αυτή αποφασίστηκε να γίνουν μικρές αλλαγές, οι οποίες αφορούν τις άμεσες κυρώσεις για jump start, τη γρήγορη επανεκκίνηση και τους αισθητήρες πίεσης ελαστικών.

Αναλυτικά οι αλλαγές

Αθλητικοί Κανονισμοί

Άμεσες κυρώσεις για Jump Start

Σε περίπτωση που οι διοργανωτές δεν μπορέσουν να επιβάλουν μία ποινή διέλευσης κατά τη διάρκεια του αγώνα, τότε ο αναβάτης θα τιμωρείται με ποινή στον χρόνο του. Η ακριβής ποινή θα αποφασίζεται από τη διεύθυνση του αγώνα και θα αντικατοπτρίζει τον τυπικό χρόνο που έχασε εξαιτίας μιας διέλευσης στην πίστα του συγκεκριμένου αγώνα.

Αυτή η πληροφορία θα είναι διαθέσιμη πριν τον αγώνα. Για πρακτικούς λόγους αποφασίστηκε να αποσυρθεί η απαίτηση όλες οι jump start να κοινοποιούνται στους πρώτους τέσσερις γύρους. Ωστόσο, η διεύθυνση αγώνα ακόμα πρέπει να τις γνωστοποιεί στις ομάδες και στους αναβάτες το συντομότερο δυνατόν.

Γρήγορη επανεκκίνηση

Με την ανησυχία που έχει εκφραστεί ότι υπό τους νέους κανονισμούς για μία γρήγορη επανεκκίνηση οι ομάδες θα μπορούσαν να δυσκολευτούν στο να συμπληρώσουν ξανά το δοχείο καυσίμων, όταν η επανεκκίνηση εμπλέκεται σε μία πλήρης απόσταση αγώνα.

Επομένως, όταν ένας αγώνας του Moto GP θα διακόπτεται, αφού έχουν ολοκληρωθεί λιγότεροι από τρεις γύροι, η επανεκκίνηση θα γίνει με έναν γύρο λιγότερο από την πλήρης απόσταση του αγώνα.

Τεχνικοί Κανονισμοί

Αισθητήρες πίεσης ελαστικών

Η χρήση των εγκεκριμένων αισθητήρων πίεσης ελαστικών, σε αμφότερους τους τροχούς των μοτοσικλετών του Moto GP, θα είναι υποχρεωτική από το Γκραν Πρι Ιταλίας τη φετινή χρονιά.

Best of internet