Ο Λορένθο ηγείται, η Suzuki εκπλήσσει
Επανάληψη της πρώτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών για τον Ισπανό πρωταθλητή της Yamaha. Σταθερά γρήγορος κατά το μεγαλύτερο μέρος, όταν είδε τον Μάρκεζ να κατεβαίνει από το 1:40 και να κάνει τον ταχύτερο γύρο, επανήλθε στα 4 τελευταία λεπτά πήρε άνετα και πάλι την πρωτιά, κατεβάζοντας τον πρωινό του χρόνο κατά περίπου μισό δευτερόλεπτο.
Η έκπληξη ωστόσο της δεύτερης αυτής περιόδου των δοκιμών ήρθε από τον Αλέιξ Εσπαργκαρό, ο οποίος πέτυχε χρόνο ελάχιστα πάνω από το 1:40 και βρέθηκε μια ανάσα εμπρός από τον Μπαρμπέρα με την Ducati, που έδειξε ότι η εξαιρετική επίδοσή του στο FP1 δεν ήταν πυροτέχνημα. Αυτή άλλωστε ήταν και η μόνη Ducati που βρέθηκε μέσα στην πρώτη πεντάδα των γρηγορότερων μοτοσικλετών, αποδεικνύοντας ότι στην «στριφτερή» πίστα της Χερέθ η ωμή δύναμη και η μεγάλη τελική δεν παίζουν σχεδόν κανένα ρόλο.
Με τη μεγαλύτερη ευθεία να έχει μήκος 600 μέτρα, εδώ η συμπεριφορά στις στροφές είναι που κάνει τη διαφορά και η δυνατότητα ταχύτερης εξόδου από τη στροφή. Ακριβώς γι’ αυτή την τελευταία όλες οι ομάδες –πέραν της Ducati που ήδη διέθετε- δοκίμασαν ειδικά πτερύγια στο φέρινγκ. Στόχος τους είναι να δημιουργούν κάθετη αεροδυναμική δύναμη, ώστε να περιορίζουν το φαινόμενο της ανόρθωσης του τροχού κατά τη μέγιστη επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών.
Αποτελέσματα FP2, GP Ισπανίας
1 Λορένθο Yamaha 1:39.555
2 Μάρκεζ Honda 1:39.900 0.345
3 Α. Εσπαργκαρό Suzuki 1:40.093 0.538
4 Μπαρμπέρα Ducati 1:40.229 0.674
5 Ρόσι Yamaha 1:40.282 0.727
6 Βινιάλες Suzuki 1:40.448 0.893
7 Ντοβιτσιόζο Ducati 1:40.737 1.182
8 Ρέντινγκ Ducati 1:40.860 1.305
9 Πεντρόζα Honda 1:40.925 1.370
10 Λάβερτι Ducati 1:40.925 1.370
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!