Τα σερί του Ρόσμπεργκ και ο καλός οιωνός

Τα σερί του Ρόσμπεργκ και ο καλός οιωνός

Τα σερί του Ρόσμπεργκ και ο καλός οιωνός

Τα σερί νικών συνέχισε ο Νίκο Ρόσμπεργκ στην Κίνα, που αποτελούν καλό οιωνό για την κατάκτηση του τίτλου. «Έπιασε» Ραϊκόνεν ο Φέτελ στα βάθρα, το «χατ τρικ» του Ρικιάρντο και η απαρτία μετά από σχεδόν 5 χρόνια.

Όπως παρουσιάσαμε και την Κυριακή (17/4), ο Νίκο Ρόσμπεργκ γράφει ιστορία με το σερί έξι νικών, αφού έμεινε μόνος τέταρτος στη λίστα με τις συνεχόμενες νίκες όλων των εποχών πίσω από Σεμπάστιαν Φέτελ, Μίκαελ Σουμάχερ και Αλμπέρτο Ασκάρι.

Μάλιστα, αυτό αποτελεί καλό οιωνό για τον Γερμανό, με δεδομένο ότι όποιος είχε στο παρελθόν έξι συνεχόμενες νίκες ή τρεις στους πρώτους αγώνες της σεζόν στο τέλος κατάκτησε και τον τίτλο. Συνάμα, αν τα καταφέρει θα βγάλει από πάνω του τη... στάμπα του looser! Συγκεκριμένα, βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τους νικητές χωρίς πρωτάθλημα, αφού με τις 17 ξεπέρασε τις 16 του Σερ Στέρλινγκ Μος.

Από εκεί και πέρα, ο Φέτελ... ισοφάρισε τα 81 πόντιουμ του Κίμι Ραϊκόνεν, ενώ ο Ντάνιελ Ρικιάρντο έχει το καλύτερο ξεκίνημα στην καριέρα του, καθώς έκανε «χατ τρικ» σε τέταρτες θέσεις. Τέλος, ενδιαφέρον παρουσιάζει και το γεγονός ότι για πρώτη φορά μετά τη Βαλένθια το 2011 όσοι είδαν να σβήνουν τα κόκκινα φώτα είδαν και την καρό σημαία.

Αναλυτικά τα στατιστικά της Κίνας

Την 17η νίκη της καριέρας του και 6η συνεχόμενη πανηγύρισε ο Νίκο Ρόσμπεργκ στη Σανγκάη και έγινε ο τέταρτος πιλότος που φτάνει το σερί των έξι νικών. Οι άλλοι τρεις είναι οι Σεμπάστιαν Φέτελ (9), Μίκαελ Σουμάχερ (7) και Αλμπέρτο Ασκάρι (7). Απορίας άξιο είναι το πού θα σταματήσει ο Γερμανός.

Ωστόσο, είναι τώρα στην κορυφή της λίστας με τις περισσότερες νίκες χωρίς να έχει κατακτηθεί ο τίτλος. Ο Ρόσμπεργκ ξεπέρασε τον Σερ Στέρλινγκ Μος και το γεγονός ότι στο παρελθόν όσοι είχαν έξι σερί νίκες ή τρεις στους πρώτους αγώνες της σεζόν πανηγύρισαν στο τέλος και το πρωτάθλημα αποτελεί καλό οιωνό για τον πιλότο της Mercedes.

Επίσης, ο Ρόσμπεργκ είναι ο πρώτος πιλότος που ξεκινά τη σεζόν με «χατ τρικ» στις νίκες, μετά τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004. Οι μοναδικοί που έχουν ξεκινήσει με 4 ή παραπάνω σερί νίκες είναι οι Άιρτον Σένα (1991), Νάιτζελ Μάνσελ (1992) και Μίκαελ Σουμάχερ (1994, 2004).

Πέρυσι ο Ρόσμπεργκ κέρδισε τον Λιούις Χάμιλτον με τη μικρότερη διαφορά στην ιστορία του Γκραν Πρι της Κίνας (0.714). Φέτος επικράτησε του Σεμπάστιαν Φέτελ με τη μεγαλύτερη διαφορά στην ιστορία του αγώνα (37.776).

Η δεύτερη θέση του Σεμπάστιαν Φέτελ έφερε την 81η παρουσία του στο βάθρο, όσες έχει και ο Κίμι Ραϊκόνεν, με τους δύο πιλότους της Ferrari να είναι στην πέμπτη θέση της λίστας με τα πόντιουμ όλων των εποχών. Στην κορυφή είναι φυσικά ο Μίκαελ Σουμάχερ με 155 και ακολουθούν οι Αλέν Προστ, Φερνάντο Αλόνσο, Λιούις Χάμιλτο με 106, 97 και 89, αντίστοιχα.

«Χατ τρικ» έκανε και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, αλλά στις τέταρτες θέσεις. Τόσο στην πρεμιέρα της Αυστραλίας, όσο στο Μπαχρέιν και στην Κίνα, ο Αυστραλός τερμάτισε τέταρτος για να έχει το καλύτερο ξεκίνησε σε σεζόν στην καριέρα του.

Μετά την ένατη θέση στο Γκραν Πρι της Βραζιλίας το 2013 (πριν από 41 αγώνες), η έβδομη φέτος στην Κίνα ήταν το χειρότερο αποτέλεσμα του Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός είχε δύσκολο τριήμερο στη Σανγκάη με ποινή και πρόβλημα στον κινητήρα και, σύμφωνα με τη Mercedes, στον αγώνα έκανε 18 προσπεράσεις, ενώ τον προσπέρασαν δύο φορές.

Η 11η θέση του Σέρχιο Πέρεζ σήμανε την τέταρτη φορά στους τελευταίους πέντε αγώνες του Μεξικανού που έμεινε εκτός βαθμών.

Το σερί των πόντιουμ του Χάμιλτον σταμάτησε στους οχτώ αγώνας, όμως η Mercedes είχε αμφότερα τα μονοθέσιά τους στους βαθμούς, όπως και η Williams. Οι ομάδες του Μπράκλεϊ και του Γκρόουβ είναι οι μοναδικές που το έχουν πράξει αυτό και στους τρεις μέχρι τώρα αγώνες της σεζόν. Κάτι που έκανε για πρώτη φορά τη φετινή σεζόν η Ferrari, ενώ οι Red Bull και Toro Rosso το έχουν κάνει στα 2 από τα 3 Γκραν Πρι.

Μπορεί να μην μπήκε στη δεκάδα, αλλά ο Νίκο Χούλκενμπεργκ έκανε ταχύτερο γύρο στην Κίνα για δεύτερη φορά στην εξαετή καριέρα του. Ο πρώτος του ήταν στη Σιγκαπούρη το 2012.

Για πρώτη φορά μετά τη Βαλένθια το 2011 είδαμε να τερματίζουν όλοι οι πιλότοι που εκκίνησαν τον αγώνα. Πριν από τη Βαλένθια αυτό έγινε στην Ολλανδία το 1961 και σε Ιταλία, ΗΠΑ το 2005.

Best of internet