Επικίνδυνα τα αεροδυναμικά βοηθήματα της Ducati;

Τα πτερύγια που χρησιμοποιεί στις μοτοσικλέτες της η Ducati στο MotoGP είναι υπό εξέταση, καθώς φαίνεται να «κρύβουν» κάποια ερωτηματικά σχετικά με την ασφάλεια. 

Επικίνδυνα τα αεροδυναμικά βοηθήματα της Ducati;

Τα αεροδυναμικά βοηθήματα που χρησιμοποιεί η Ducati σίγουρα προσφέρουν καλύτερη διαχείριση του αέρα, όμως ίσως να κριθούν ως επικίνδυνα. Αφορμή στάθηκε μια λήψη από τη μοτοσικλέτα του Μαρκ Μάρκεθ της Repsol Honda, στην οποία τα εν λόγω πτερύγια φαίνονται να τον ακουμπούν στην πλάτη, όταν ο Αντρέα Ιανόνε τον πλησίασε πολύ με σκοπό την προσπέραση, στην αρχή του αγώνα. Κανένας από τους δύο αναβάτες δεν έπεσε, ούτε ο Μαρκ Μάρκεθ τραυματίστηκε, όμως περίεργα σημάδια παρατηρήθηκαν αργότερα στη στολή του προφανώς από την επαφή. 

Το σημείο που τον «βρήκε» έχει αυξημένη ενίσχυση και ίσως για αυτό δεν εξελίχθηκε σε χειρότερα, όμως κανείς δεν ξέρει τι θα είχε απογίνει αν η φόρα ήταν μεγαλύτερη και το σημείο άλλο. Ο τέως οδηγός αγώνων και νυν επιθεωρητής ασφαλείας στο MotoGP, Λόρις Καπιρόσι, δήλωσε: «Πήγα στο γκαράζ της Ducati για να ελέγξω πόσο εύκαμπτο είναι το σπόιλερ. Τους ζήτησα να μου δώσουν ένα παλιό φαίρινγκ και το πτερύγιο ήταν πρακτικά αδύνατο να σπάσει. Αυτό σημαίνει ότι σε μια ενδεχόμενη επαφή, ίσως προκαλέσει ζημιά! Για την ώρα, δεν λέω ότι θα απαγορευτεί, αλλά κάτι θα συζητήσουμε για αυτό στο μέλλον. Σε μια σύγκρουση, ίσως αποδειχθεί επικίνδυνο». Από τα λεγόμενά του καταλαβαίνουμε ότι οι διαστάσεις, η θέση και η δομή του θα τεθούν προς συζήτηση, όμως όπως όλα δείχνουν δεν θα αλλάξει κάτι για τους επόμενους τουλάχιστον αγώνες.