Τεράστιο όφελος η Nissan από το Champions League

Πέτρος Πιτσίνης
Τεράστιο όφελος η Nissan από το Champions League
Με τη χορηγία της στην κορυφαία συλλογική ποδοσφαιρική διοργάνωση, η Nissan κατάφερε να διεισδύσει σε αγορές-«κλειδιά» , αλλά και να κατακτήσει το Διεθνές Βραβείο Χορηγίας της ESA.

Πολλαπλό όφελος έφερε στη Nissan η χορηγία της στο Champions League, αφού μέσω της συνεργασίας της με την UEFA κατάφερε και διείσδυσε σε αγορές-«κλειδιά», από την πρώτη κιόλας σεζόν. Αυτή είναι η μεγαλύτερη χορηγία που έχει συνάψει ποτέ η φίρμα και επίσης έχει την αποκλειστική εκμετάλλευση του διαγωνισμού για το γκολ της εβδομάδας (Goal Of The Week), κάτι που έχει αποφέρει μια σημαντική αύξηση σε απήχηση αλλά και σε πρόθεση αγοράς, καθώς ολοένα και περισσότεροι οπαδοί του ποδοσφαίρου αντιλαμβάνονται την μάρκα, ως ένα καινοτόμο και συναρπαστικό εμπορικό σήμα.

Επίσης, κατά τη διάρκεια της σεζόν 2014/15 η Nissan αναγνωρίστηκε ως ο πιο ενεργός χορηγός του UEFA Champions League, με 643 εγκεκριμένες ενέργειες σε περισσότερες από 90 χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η φίρμα κατέκτησε και το Διεθνές Βραβείο Χορηγίας της ESA (European Sponsorship Association) για τη συνεργασία της με την κορυφαία συλλογική ποδοσφαιρική διοργάνωση. Τέλος, η εταιρεία έχει στο χαρτοφυλάκιό της πολλές σπουδαίες διοργανώσεις που στηρίζει αλλά και μια σειρά από διάσημους «πρεσβευτές», όπως οι ποδοσφαιριστές Αντρές Ινιέστα, Τιάγκο Σίλβα, Γιάγια Τουρέ και Μαξ Μάιερ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!