Τι θέλει η Ducati που έχει η Yamaha;

Γιώργος Βαρίνος
Τι θέλει η Ducati που έχει η Yamaha;
Η προφανής απάντηση είναι «τον Λορένθο», ωστόσο η ιταλική εταιρεία ζητά κάτι πιο άμεσα, μέσα στο 2016: περισσότερη πρόσφυση στις στροφές.

Όντας στην κορυφή, με πρωτάθλημα κατασκευαστών και οδηγών, η Yamaha είναι ο στόχος για όλες τις ομάδες. Για τη Ducati ωστόσο ακόμα περισσότερο, καθώς τη στιγμή αυτή είναι η επικρατέστερη για να απειλήσει την πρωτοκαθεδρία της ιαπωνικής εταιρείας.

Όπως απέδειξε και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στο Κατάρ, όπου ο Ντοβιτσιόζο με την Ducati τερμάτισε με ελάχιστη διαφορά δεύτερος από τον Λορένθο με την Yamaha, η ιταλική εταιρεία έχει την ταχύτητα να απειλήσει. Και όχι απλά λίγο μεγαλύτερη τελική, αλλά 10 ολόκληρα χιλιόμετρα διαφορά στην ευθεία, όπου η Desmosedici GP16 του Ντοβιτσιόζο πέτυχε μέγιστη ταχύτητα 349,8 χλμ.ώρα, ενώ η YZR-M1 του Λορένθο μόλις 340,8.

Ωστόσο η Ducati ηττήθηκε και γι’ αυτό δύο πράγματα είναι υπεύθυνα: o Λορένθο και η εξαιρετική πρόσφυση της Yamaha στις στροφές. Τον πρώτο η Ducati τον διεκδικεί αλλά δεν μπορεί να τον έχει πριν, τουλάχιστον, το 2017, τη δεύτερη την ψάχνει τώρα, στο κενό ανάμεσα στον πρώτο και στο δεύτερο αγώνα, που ξεκινά αύριο στην Αργεντινή.

Έχοντας διασφαλίσει ότι έχει τον πιο δυνατό κινητήρα με τη μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, αν βρει την πρόσφυση στις στροφές τότε σίγουρα μπορεί να μειώσει σημαντικά τη σπουδαιότητα του παράγοντα «οδηγός», που δίνει προβάδισμα τόσο στη Yamaha λόγω Λορένθο, αλλά και πιθανότητες διεκδίκησης καλής θέσης λόγω Μάρκεζ στη Honda, της οποίας η μοτοσικλέτα υπολείπεται των Ducati και Yamaha.

Γυρνώντας στο κεφάλαιο «τελική ταχύτητα», η Ducati δεν έχει αντίπαλο. Σύμφωνα με τα στατιστικά του πρώτου αγώνα, 6 από τις 10 μοτοσικλέτες που σημείωσαν τις μεγαλύτερες τελικές ταχύτητες ήταν Ducati. Χαρακτηριστικό επίσης είναι ότι η διαφορά δεν είναι 1 ή 2 χιλιομέτρων, καθώς η γρηγορότερη μη Ducati ήταν η Yamaha του Ρόσι, η οποία πέτυχε 344,9 χλμ./ώρα, ενώ η Ducati του Ιανόνε 351,2 χλμ./ώρα, δηλαδή ήταν 6,1 χλμ./ώρα ταχύτερη.

Ωστόσο το Γκραν Πρι της Αργεντινής θα πραγματοποιηθεί σε μια πίστα με 14 στροφές και μια σχετικά μικρή ευθεία, όπου το ρεκόρ τελικής ταχύτητας είναι τα 334 χλμ./ώρα. Έτσι, το πλεονέκτημα της Yamaha αυξάνεται ακόμα περισσότερο και ελπίζουμε η Ducati να έχει βρει αυτό που ζητάει, ώστε να δούμε και πάλι έναν αγώνα με δυνατό ανταγωνισμό και εντυπωσιακό θέαμα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!