«Πιο γρήγορη πίστα δρόμου στον κόσμο το Μπακού»

Σύμφωνα με τον σχεδιαστή Χέρμαν Τίλκε, η πίστα του Μπακού θα είναι η πιο γρήγορη πίστα δρόμου στον κόσμο, κάτι που επιβεβαίωσε και ο Φερνάντο Αλόνσο.

«Πιο γρήγορη πίστα δρόμου στον κόσμο το Μπακού»

Το Αζερμπαϊτζάν ετοιμάζεται να κάνει... ποδαρικό στη Formula1, καθώς τον Ιούνιο θα διεξάγει για πρώτη φορά στην ιστορία Γκραν Πρι της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Βέβαια, αυτό λογίζεται ως της Ευρώπης, με την πίστα του Μπακού να είναι άλλη μία δρόμου που θα έχουμε στο καλεντάρι.

Μάλιστα, θα είναι το πιο γρήγορο σιρκουί πόλης, όχι μόνο στην F1, αλλά και σε όλον τον κόσμο, όπως δήλωσε ο σχεδιαστής Χέρμαν Τίλκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Baku City Circuit, όπως είναι η πλήρης ονομασία της. «Η πίστα του Μπακού ξεχωρίζει και αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες.

Δε συγκρίνεται με καμία από τις υπάρχουσες πίστες επειδή είναι σιρκουί πόλης, αλλά ακόμα και να συγκριθεί με πίστες πόλης, το Μπακού είναι μοναδικό. Αναμένεται να είναι η πιο γρήγορη πίστα δρόμου στο καλεντάρι της F1, δεν υπάρχει άλλη σαν αυτή, θα είναι από τις πιο συναρπαστικές στο πρόγραμμα και η ταχύτερη πίστα πόλης του κόσμου», ήταν τα λόγια του.

Η επιβεβαίωση ήρθε και από τον Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος επισκέφθηκε το Μπακού νωρίτερα μέσα στον Μάρτιο ως πρεσβευτής του αγώνα. Ο Ισπανός τόνισε ότι για πρώτη φορά στην ιστορία μία πίστα δρόμου θα φτάσει σε ταχύτητες επιπέδου των 340 χλμ./ώρα. «Είναι μοναδική, δεν μπορείς να τη συγκρίνεις με άλλες πίστες.

Είναι καλή και για τους οδηγούς και για τους οδηγούς και από πλευράς θεάματος για τους θεατές. Εδώ έχεις την ευκαιρία για προσπέραση, πολλές διαφορετικές δράσεις, πολύ υψηλές ταχύτητες, περίπου 340 χλμ./ώρα. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που μία πίστα δρόμου θα φτάσει σε τόσο υψηλή ταχύτητα. Θα είναι η πιο γρήγορη πίστα δρόμου και ένα απίστευτο σόου», ανέφερε ο πιλότος της McLaren.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι οι αρχικές προβλέψεις του Τίλκε από τον προσομοιωτή ήταν πως οι χρόνοι θα κυμανθούν στο 1:41.0 τονίζοντας ότι μπορεί να... πέσουν ανάλογα με το στήσιμο και την εξέλιξη των μονοθεσίων. Το μόνο που απομένει, λοιπόν, είναι να δούμε αν όλα τα παραπάνω θα επαληθευτούν και στην πράξη.