​Ώρα για Formula1

Η Formula1 ξεκινάει και το gazzetta.gr μέσω του InMotion σας παρουσιάζει όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα σεζόν. Οι μικρές αλλαγές σε γκριντ, καλεντάρι, κανονισμούς και τα νέα μονοθέσια.

​Ώρα για Formula1

Τέλος τα ψέμματα, αρχίζει η Formula1. Ο Μάρτιος είναι ο μήνας που περιμένουν οι φαν της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε χρόνο, καθώς τελειώνουν οι διακοπές για τους πρωταγωνιστές αυτής και έχουμε ξανά δράση στις πίστες. Το φετινό πρωτάθλημα, λοιπόν, ανοίγει αυλαία και το gazzetta.gr μέσω του InMotion σας παρουσιάζει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε ενόψει της νέας σεζόν.

Μεγάλες αλλαγές δεν έχουν γίνει και αυτό ισχύει σε όλους τους τομείς, από το γκριντ μέχρι τους κανονισμούς. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Οι οχτώ από τις έντεκα ομάδες που θα είναι παρούσες έχουν διατηρήσει το ίδιο... ρόστερ και έχουμε μόλις μία... μετακόμιση, δύο επιστροφές και τρεις ρούκι.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ρομάν Γκροζάν πήγε στη νεοεισερχόμενη Haas, που επανέφερε τον Εστεμπάν Γκουτιέρεζ, ενώ θα δούμε ξανά στο γκριντ και τον Κέβιν Μάγκνουσεν, ο οποίος πήρε μία θέση στο πλευρό του Τζόλιον Πάλμερ. Ο τελευταίος θα κάνει ντεμπούτο στην F1, όπως και οι Πασκάλ Βερλάιν, Ρίο Χαριάντο, που θα αποτελέσουν το δίδυμο της Manor.

Όσον αφορά το αγωνιστικό πρόγραμμα του 2016, η πρεμιέρα θα γίνει και πάλι στην Αυστραλία, η αυλαία θα πέσει εκ νέου στο Άμπου Ντάμπι, ενώ έχει μεταφερθεί η Μαλαισία, θα δούμε για πρώτη φορά το Αζερμπαϊτζάν ως Γκραν Πρι Ευρώπης και επιστρέφει η Γερμανία για να έχουμε συνολικά 21 αγώνες.

Από εκεί και πέρα, έχουν οι αλλαγές στους κανονισμούς αφορούν κυρίως το τεχνικό κομμάτι, με την Pirelli να προσθέτει μία γόμα στην γκάμα της, την πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft), και να διαθέτει τρεις από τις γόμες της σε κάθε Γκραν Πρι, αντί για δύο, τη στιγμή που την... παράσταση κλέβει το νέο φορμάτ των κατατακτηρίων δοκιμών, με τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης να είναι μειωμένες κατά τέσσερις ημέρες.

Τέλος, στο πλαίσιο των μικρών αλλαγών στους κανονισμούς οι ομάδες προσάρμοσαν τα μονοθέσιά τους ανάλογα με αυτές, με άλλες να έχουν στόχο την κορυφή και άλλες απλά να θέλουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Αναλυτικά το γκριντ, τα μονοθέσια, το καλεντάρι και οι αλλαγές στους κανονισμούς του 2016 στο ειδικό άρθρο (εδώ!) στο νέο τεύχος 20 του InMotion.