«Μοντέλο» το νέο Piaggio Liberty

Γιώργος Βαρίνος
«Μοντέλο» το νέο Piaggio Liberty
Έπειτα από 18 χρόνια επιτυχίας και 900 χιλιάδες πωλήσεις, το Piaggio Liberty επανέρχεται στο προσκήνιο με τρία εντελώς νέα μοντέλα.

Κομψή εμφάνιση, κορυφαία ενεργητική ασφάλεια, οικονομία και άνεση είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη νέα γενιά του εκδόσεων του δημοφιλούς Liberty της Giaggio. Η νέα γενιά κινητήρων iGET της Piaggio, στην αερόψυκτη έκδοσή τους, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο νέο Liberty με κύριο χαρακτηριστικά την υψηλή ισχύ, τη χαμηλή κατανάλωση και τη μέγιστη αξιοπιστία. Πρόκειται για κινητήρες που προσφέρουν τεχνολογία αιχμής σε ό,τι αφορά την κατηγορία τους. Χαρακτηριστικό των κινητήρων 50, 125 και 150 cc που εξοπλίζουν το νέο Liberty είναι το νέο σύστημα ψεκασμού με βελτιωμένη αποδοτικότητα και κορυφαίες επιδόσεις τόσο σε ιπποδύναμη όσο και σε ροπή (με ισχύ 3.2, 10.7 και 12.8 ίππων αντίστοιχα). Ειδικότερα, ο νέος κινητήρας των 125 cc της Piaggio έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη κατά 10% και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 16% σε σύγκριση με τον παλιό κινητήρα των Liberty. Η έκδοση των 150 cc ξεχωρίζει για της κορυφαίες επιδόσεις της καθιστώντας το σκούτερ πιο ευχάριστο στην οδήγηση σε οποιεσδήποτε συνθήκες.

Το πλαίσιο του Liberty της Piaggio είναι ολοκαίνουργιο. Πρόκειται για μια ενιαία ενισχυμένη δομή από ατσάλινους σωλήνες με ατσάλινα ελάσματα. Πιστό στη φιλοσοφία του να είναι ελαφρύ και ευέλικτο, παραμένοντας ωστόσο σταθερό και ασφαλές χάρη στους μεγάλους τροχούς, το νέο Liberty αυξάνει τη διάμετρο του μπροστινού τροχού σε 16 ίντσες από 15 που διέθετε η προηγούμενη. Το φαρδύ ελαστικό διαστάσεων 100/80 στην πίσω ζάντα των 14 ιντσών εξασφαλίζει σταθερότητα και πρόσφυση χωρίς όμως να διακυβεύεται η θρυλική ευελιξία. Το κεντρικό μέρος του Liberty είναι πλέον πιο άνετο και πιο βολικό, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη. Ο αποθηκευτικός χώρος για τη μεταφορά φορτίου ή κράνους που βρίσκεται κάτω από τη σέλα έχει αυξηθεί από 12,5 λίτρα σε 17.

Το σύστημα ABS περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων 125 και 150 κ.εκ. του Liberty και αναπτύχθηκε από την Piaggio σε συνεργασία με την Bosch. Το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου πέδησης αποτρέπει το μπλοκάρισμα του μπροστινού τροχού σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος συμβάλλοντας κατά αυτόν τον τρόπο στην ενεργητική ασφάλεια. Το σύστημα πέδησης, ακόμα και στην έκδοση των 50 cc, διατίθεται με μπροστινό δισκόφρενο 240 mm με δαγκάνα Nissin και ένα αξιόπιστο και ανθεκτικό πίσω τάμπουρο 140 mm. Στον τομέα της ασφάλειας, ένα νέο στοιχείο είναι ο αισθητήρας πτώσης, που σβήνει αμέσως τον κινητήρα σε περίπτωση ανατροπής και αποτρέπει την οδήγηση σε περίπτωση που το πλαϊνό σταντ βρίσκεται κάτω. Με τα νέα μπροστινά φώτα LED τα οποία καθιστούν το σκούτερ ιδιαιτέρως ορατό κατά την ημέρα αλλά και την νύχτα, το Liberty κατακτά την κορυφή στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας.

Το νέο Liberty της Piaggio διατίθεται σε δύο εκδόσεις: την βασική και την πιο σπορ, τη Liberty S, ενώ οι τιμές για τα 50 iget, 125 iget ABS και 150 iget ABS διαμορφώνονται στα 2.020, 2.330 και 2.430 ευρώ αντίστοιχα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!