Το αμερικανικό όνειρο της Citroen

Η ώρα για την επιστροφή της γαλλικής εταιρείας στην αμερικανική αγορά έχει έρθει, σύμφωνα με την διευθύνουσα σύμβουλο Λίντα Τζάκσον.

Το αμερικανικό όνειρο της Citroen

«Θα ήθελα την Citroen λίγο πιο διεθνή και υπό αυτή την έννοια εξετάζουμε την επέκτασή μας στην αγορά των ΗΠΑ, εφ’ όσον οι συνθήκες το επιτρέψουν». Αυτή ήταν η δήλωση της αφεντικίνας της γαλλικής εταιρείας, της Λίντα Τζάκσον, η οποία από το 2014 που έχει αναλάβει τα ηνία της μάρκας, την οδηγεί από επιτυχία σε επιτυχία. Η Citroen λείπει από τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως, αυτή της Βόρειας Αμερικής, από το 1974, γεγονός που της στερεί τεράστιο αριθμό πωλήσεων αλλά και αναγνώρισης της μάρκας.

Πλέον, καθώς το πρόγραμμα επαναφοράς στα κέρδη ευοδώθηκε και η μάρκα DS έχει αρχίσει να βρίσκει το βηματισμό της, το επόμενο μεγάλο βήμα της Citroen λογικά πρέπει να είναι το άνοιγμα των αγορών των ΗΠΑ και του Καναδά. Σίγουρα υπάρχουν σοβαροί λόγοι που οι Γάλλοι παραμένουν εκτός και αυτοί είναι ο έντονος ανταγωνισμός τιμών και φυσικά η μηδενική παραγωγική βάση  και η ανυπαρξία εμπορικού δικτύου, που απαιτούν πολύ υψηλές επενδύσεις. Ωστόσο πλέον η Citroen και η DS έχουν τη γκάμα των μοντέλων για να εισέλθουν με αξιώσεις στην αχανή αμερικανική ήπειρο, ενώ μπορούν να υπολογίζουν και στην ταυτόχρονη ανάκαμψη της Peugeot στη χώρα, ώστε να συνδυαστούν πόροι και προσπάθειες.

Είναι προφανές ότι μετά την επιτυχή είσοδό της στην αγορά του Ιράν, η PSA ψάχνει το επόμενο μεγάλο βήμα, ώστε να διατηρήσει και να επαυξήσει τόσο τις πωλήσεις της, όσο και την κερδοφορία της σε ένα ιδιαίτερα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Μένει να δούμε αν η είσοδος στην αμερικανική αγορά θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα με τη δημιουργία ενός εργοστασίου, ή θα γίνει σταδιακά, μέσω της μάρκας DS αρχικά, με τη Citroen να ακολουθεί στη συνέχεια αν τα βήματα είναι επιτυχημένα.