Ένα βήμα απ΄την κορυφή

Η «μικρή» AMG έκδοση της νέας Mercedes E-Class εμφανίστηκε και έχει για προίκα της εντυπωσιακή εμφάνιση, αλλά και αξιοσημείωτες επιδόσεις.   

Ένα βήμα απ΄την κορυφή

Παρά το γεγονός ότι η Mercedes-AMG E43 δεν θα είναι η ισχυρότερη E-Class, έχει να επιδείξει επιδόσεις που θα ζήλευαν κορυφαία supercars, με την άνεση μιας λιμουζίνας. Ο τρίλιτρος V6 κινητήρας της με τα δύο τούρμπο αποδίδει 401 ίππους και 520 Nm ροπής, τα οποία είναι ικανά να την εκτοξεύσουν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα και να της δώσουν μια (ηλεκτρονικά περιορισμένη) τελική ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα. Οι... αρκετά αισιόδοξες τιμές κατανάλωσης που δίνει το εργοστάσιο κάνουν λόγο για 8,3 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα σε συνδυασμένο κύκλο, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται στα 189 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. 

Η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς από το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC της εταιρείας σε ποσοστό 31:69 για τον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα, μέσω του αυτόματου κιβωτίου των εννέα σχέσεων 9G-TRONIC, το οποίο έχει ακόμη κοντύτερες σχέσεις για να δώσει έμφαση στις επιδόσεις. Η ενεργή αερανάρτηση AIRMATIC θα διατίθεται στο στάνταρ εξοπλισμό και θα δίνει προτεραιότητα στις περιορισμένες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, τα φρένα θα δεχθούν αναβαθμίσεις για την σωστή διαχείριση της μεγαλύτερης ιπποδύναμης και το τιμόνι θα αποκτήσει μια πιο άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, συμβαδίζοντας με τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. 

Εξωτερικά ξεχωρίζει αμέσως από τις μεγάλες ζάντες των 19 ιντσών, την χρήση χρωμίου σε διάφορα σημεία και τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ενώ πίσω οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης αμέσως προϊδεάζουν τον παρατηρητή για την διαφορετικότητα αυτής της E-Class. Στο εσωτερικό τα σπορ στοιχεία κάνουν έντονη την παρουσία τους, με μεταλλικά φιλέτα που καλύπτουν μεγάλες επιφάνειες, τα (απαραίτητα για την σωστή στήριξη του σώματος) τύπου μπάκετ καθίσματα και τις κόκκινες ζώνες να είναι αυτά που ξεχωρίζουν πιο πολύ. Στη συνέχεια θα εντοπισθεί το σπορ τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος (flat-bottom) και ο διαφορετικός πίνακας οργάνων, ενώ η κορυφαία ποιότητα που χαρακτηρίζει την E-Class φυσικά δίνει το παρόν. Η πρώτη γνωριμία με το μοντέλο θα γίνει στην έκθεση της Νέας Υόρκης, σε περίπου δύο εβδομάδες.