Πιθανό ένα Honda NSX με πίσω κίνηση

Γιώργος Βαρίνος
Πιθανό ένα Honda NSX με πίσω κίνηση
Η Honda εξετάζει την πιθανότητα της παραγωγής ενός NSX με την ονομασία Type R και κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς.

Το δρόμο της Porsche αλλά και της Lamborghini με πιο απλές, εστιασμένες σε χρήση πίστας και με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς εκδόσεις ετοιμάζεται να πάρει η Honda, σύμφωνα με τον Νικ Ρόμπινσον, επικεφαλής δυναμικής εξέλιξης του νέου NSX.

Το στέλεχος από τη Βρετανία υποστήριξε, κατά την παρουσίαση του κορυφαίου σπορ μοντέλου της Honda, ότι μια έκδοση με την ονομασία Type R είναι υπό συζήτηση στους κόλπους της ιαπωνικής εταιρείας. Αν και εφόσον πάρει το πράσινο φως, θα είναι σημαντικά ελαφρύτερη από την υφιστάμενη έκδοση του NSX, πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη κατά κύριο λόγο στη χρήση πίστα, όπως οι εκδόσεις GT της Porsche. Με αυτό το δεδομένο, η Honda θα πρέπει να αλλάξει σημαντικά το σύστημα πρόωσης του NSX, καταργώντας τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που δίνουν ισχύ στους εμπρός τροχούς, καθώς και τις σχετικές μπαταρίες τους.

Αυτό μπορεί να γλιτώσει αρκετό βάρος, της τάξης των 100 κιλών περίπου. Ταυτόχρονα όμως θα αφαιρέσει και ισχύ, η οποία θα πρέπει να βρεθεί από τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα εσωτερικής καύσης του μοντέλου, που έχει χωρητικότητα 3.5 λίτρων και έξι κυλίνδρους σε διάταξη V. Στη σημερινή του μορφή, αποδίδει 500 ίππους και έχει ένα ακόμα, τρίτο, ηλεκτρικό κινητήρα ενσωματωμένο στο βολάν του κιβωτίου, να υποστηρίζει τη λειτουργία του.

Εφ’ όσον η έκδοση Type R θα είναι ειδική και σίγουρα πολύ πιο περιορισμένης παραγωγής, ο Ρόμπινσον δεν αποκλείει να χρησιμοποιηθούν ακόμα πιο ελαφρά υλικά υψηλότερου κόστους στην κατασκευή της, με στόχο την περαιτέρω μείωση του βάρους κοντά στα 1.500 κιλά, από τα 1.725 του υβριδικού NSX.

Τις πληροφορίες του Ρόμπινσον για μια πιθανή έκδοση Type R του NSX με μετάδοση μόνο στους πίσω τροχούς ενισχύει μια ακόμα κίνηση της Honda, να υποστηρίξει τη συμμετοχή ενός μοντέλου της με αυτή ακριβώς τη διάταξη στην εμβληματική ανάβαση του Pikes Peak στις ΗΠΑ. Το αυτοκίνητο θα είναι ένα σημαντικά τροποποιημένο αγωνιστικό χωρίς το υβριδικό σύστημα κίνησης και μόνο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σε αυτόν μάλιστα θα προστεθούν και δύο ηλεκτρικά turbo, για να ισοσκελίσουν την απώλεια ροπής στις χαμηλές στροφές και το turbo lag λόγω της έλλειψης των ηλεκτρικών μοτέρ. Το αγωνιστικό, πισωκίνητο NSX θα οδηγεί ο αδελφός του Νικ Ρόμπινσον, ο Τζέιμς, ο οποίος επίσης εργάζεται για τη Honda ως μηχανολόγος.

Image Credit: autocar.co.uk

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!