Χαμόγελα για Ferrari και Ραϊκόνεν

O Φινλανδός πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο όλων των ημερών στις δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη, ενώ οι νέες Ferrari έδειξαν σημάδια προόδου και στην αξιοπιστία.

Χαμόγελα για Ferrari και Ραϊκόνεν

Ένα δείγμα της νέας δυναμικής της Ferrari έδωσε ο Κίμι Ραϊκόνεν κατά την προτελευταία ημέρα των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης της Formula 1 στην πίστα της Βαρκελώνης. Ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο όλων των ημερών χρησιμοποιώντας τα νέα μαλακά ελαστικά ultra soft. Αντίθετα, ο μεγάλος ανταγωνιστής της Ferrari, η Mercedes, δεν θέλησε να αποκομίσει προς το παρόν εμπειρίες με τα συγκεκριμένα ελαστικά.

Πολύ σημαντικότερο είναι ωστόσο το γεγονός, ότι ο Ραϊκόνεν κατάφερε να είναι ελαφρά γρηγορότερος από τον Ρόσμπεργκ και με μαλακά ελαστικά soft, όπου μπορεί να γίνει άμεση σύγκριση μεταξύ των δύο οδηγών. Ο Φινλανδός ήταν μόλις 13 χιλιοστά του δευτερολέπτου γρηγορότερος από τον Γερμανό οδηγό της Mercedes, ωστόσο έδειξε ότι η Ferrari έχει κλείσει ενδεχομένως για τα καλά την ψαλίδα, όσον αφορά στην ταχύτητα, από την περυσινή παγκόσμια πρωταθλήτρια της Formula 1.

Τα χαμόγελα περίσσευαν στη Scuderia και για έναν ακόμη λόγο. Τα κόκκινα μονοθέσια εμφάνισαν κατά τη δεύτερη εβδομάδα των χειμερινών δοκιμών μία θεαματική βελτίωση, όσον αφορά στην αξιοπιστία τους, με τον Φέτελ να συμπληρώνει την Τετάρτη 151 γύρους και τον Ραϊκόνεν να τον μιμείται σήμερα Πέμπτη για άλλους 136 γύρους. Την τελευταία ημέρα των δοκιμών, την Παρασκευή, θα καθίσει στο κόκπιτ της νέας Ferrari ο Σεμπάστιαν Φέτελ.

Οι οδηγοί της Mercedes μοιράστηκαν τη δουλειά, με τον Ρόσμπεργκ να πραγματοποιεί το πρωί της Πέμπτης 81 γύρους και τον Χάμιλτον να περιορίζεται το απόγευμα σε μόνον 63 γύρους, καθώς έγιναν διάφορες ρυθμίσεις στο αυτοκίνητό του. Να σημειώσουμε, ότι και οι δύο πιλότοι χρησιμοποίησαν την Πέμπτη αποκλειστικά μεσαία ελαστικά medium.

Δεύτερο ταχύτερο χρόνο κατέγραψε σήμερα, Πέμπτη, ο Φελίπε Μάσα με Williams και μαλακά ελαστικά soft. Ο Βραζιλιάνος ήταν περίπου τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Iceman, ενώ τρίτος πλασαρίστηκε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με ultra soft ελαστικά.

Τέταρτος ήταν ο πιλότος της Toro Rosso, Μαξ Φερστάπεν, που πραγματοποίησε ωστόσο 159 γύρους την Πέμπτη, καταλαμβάνοντας έτσι την πρώτη θέση στη σχετική κατάταξη. Τους λιγότερους γύρους –μόλις 48- κατέγραψε ο Βέρλαϊν της Manor, που αντιμετώπισε προβλήματα με τα ηλεκτρικά και τα υδραυλικά συστήματα του μονοθεσίου του.

Να σημειώσουμε επίσης, ότι το μονοθέσιο του Ραϊκόνεν διέθετε το πρωί το σύστημα Halo για την προστασία των κεφαλιών των οδηγών, ενώ το απόγευμα είχε αφαιρεθεί το ιδιότυπο ρόλμπαρ από τη Ferrari του Φινλανδού.