Πότε θα λύσει η Mercedes το χειρόφρενο;

O Ραϊκόνεν πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στο πρωινό σκέλος της τρίτης ημέρας των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στη Βαρκελώνη, όπου η Mercedes κρατά κλειστά τα χαρτιά της.

Πότε θα λύσει η Mercedes το χειρόφρενο;

Πότε θα δείξουν τα μονοθέσια της Mercedes τις πραγματικές τους δυνατότητες; Στην πίστα της Βαρκελώνης πραγματοποιούνται οι δεύτερες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, όμως ο Χάμιλτον και ο Ρόσμπεργκ κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους, καθώς δεν είχαν χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα το μεσημέρι ούτε καν το DRS.

«Νικητής» της πρωινής φάσης των σημερινών δοκιμών αναδείχθηκε ο Ραϊκόνεν, ο οποίος βελτίωσε μάλιστα ελαφρά τον καλύτερο εφετινό χρόνο, που είχε πετύχει ο Σεμπάστιαν Φέτελ την προηγούμενη εβδομάδα. Και οι δύο πιλότοι της Ferrari χρησιμοποίησαν σε αυτούς τους γρήγορους γύρους τα νέα, ultra soft ελαστικά, σε αντίθεση με τη Mercedes, η οποία δεν τα έχει αγγίξει μέχρι τώρα. Δεύτερος και τρίτος πλασαρίστηκαν ο Χούλκενμπεργκ και ο Φερστάπεν.

Στα αξιοσημείωτα της τρίτης ημέρας των δοκιμών ήταν η χρήση του Halo από τα μονοθέσια της Ferrari, δηλαδή ενός είδους roll bar για την προστασία των κεφαλιών των πιλότων. Μάλιστα ο Ρόσμπεργκ ξεκίνησε στο Twitter και στο Instagram μία δημοσκόπηση μεταξύ των φίλων του, πώς κρίνουν το Halo. Το 75% δήλωσε αντίθετο, οπότε ίσως υπάρξουν και εκεί εξελίξεις και αλλαγές στο μέλλον.

Στα παραλειπόμενα του πρωινού σκέλους των δοκιμών της Πέμπτης καταγράφεται η πολύ καλύτερη εικόνα των Williams, αλλά και McLaren-Honda.