Η Koenigsegg Regera αμφισβητεί τη Chiron

Η έκθεση της Γενεύης έμελλε να είναι το πεδίο της «δραματικής» αντιπαράθεσης μεταξύ των δύο πιο γρήγορων mega cars, της Koenigsegg Regera και της Bugatti Chiron.

Η Koenigsegg Regera αμφισβητεί τη Chiron

Αμφότερες έχουν 1.500 ίππους ισχύος και περισσότερα από 400 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Και μόνο η ανάγνωση των αριθμών ισχύος και επιδόσεων δημιουργούν παραζάλη. Με την παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής της Koenigsegg Regera στην έκθεση της Γενεύης, η Bugatti Chiron απέκτησε έναν ικανό διεκδικητή του στέμματος του γρηγορότερου αυτοκινήτου παραγωγής. Το σουηδικό mega car ρίχνει στη μάχη των επιδόσεων ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με συνολική ισχύ 1.500 ίππων και ροπή 2.000 Nm, το οποίο συνθέτουν ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης 5.0 λίτρων με δύο turbo και τρεις ηλεκτρικοί κινητήρες. Το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα και διαθέτει μια σειρά τεχνολογικών καινοτομιών που απαιτούν μια εγκυκλοπαίδεια για να αναφερθούν. Ωστόσο, το γεγονός που άφησε άφωνους τους δημοσιογράφους και το κοινό έχει να κάνει με έναν νέο υδραυλικό τύπο μετάδοσης, χωρίς γρανάζια. Δηλαδή η Regera δεν έχει… κιβώτιο. Σε σχέση με τη Bugatti Chiron των δύο τόνων, είναι επίσης και πολύ πιο ελαφριά, καθώς το σουηδικό υπέρ αυτοκίνητο σταματά τη ζυγαριά στα 1.590 κιλά. Αυτό, όπως θα διαπιστώσουμε, έχει μεγάλη αξία ειδικά στους χρόνους επιτάχυνσης εν κινήσει.

H Koenigsegg ανακοινώνει για τη Regera τελική ταχύτητα πλέον των 400 χιλιομέτρων και η Bugatti για τη Chiron 420 χλμ./ώρα και μάλιστα περιορισμένη ηλεκτρονικά. Στη μάχη του 0-100 χλμ./ώρα, η Bugatti διατηρεί την πρωτοκαθεδρία με χρόνο «μικρότερο από 2,5 δευτερόλεπτα», τη στιγμή που η Regera χρειάζεται 2,8. Η εικόνα αντιστρέφεται στην επιτάχυνση 0-300 χλμ./ώρα όπου το ιταλικό mega car δηλώνεται ικανό για χρόνο 13,6 δλ. ενώ το σουηδικό για 10,9 δλ.

Αμφίρροπος λοιπόν ο πόλεμος στο μέτωπο των mega cars και όλα τα παραπάνω έχουν μόνο εγκυκλοπαιδική σημασία, καθώς σε μια πραγματική αναμέτρηση οι συνθήκες περιβάλλοντος, το οδόστρωμα, οι οδηγοί και πολλοί ακόμα παράγοντες παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο από τα ελάχιστα δλ. της διαφοράς των δύο αυτών τιτάνων της αυτοκίνησης. Στο πεδίο δε της μοναδικότητας και της σπανιότητας, αναμένεται ότι η Regera μάλλον θα επικρατήσει, καθώς αντί των 500 αντιτύπων της Chiron, αυτή θα κατασκευαστεί σε μόλις 80 σε τιμή που όπως και αυτή της Bugatti, θα ξεπερνά αρκετά τα 2.000.000€.