Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται!

Γιώργος Βαρίνος
Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται!
Σε μια παρουσίαση που έμοιαζε με την απονομή των Oscar σε ποιότητα και ποσότητα, η Yamaha τρόμαξε τους αντιπάλους της σε όλες τις μορφές των ελληνικών αγώνων με την πραγματικά MOTO...δυναμική της!

Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ το αποφάσισε δυναμικά και κρατάει γερά – ακόμη και σε τέτοιες εποχές – την παράδοση της Yamaha, που όπως είπε χαρακτηριστικά ο παρουσιαστής της εκδήλωσης Θοδωρής Παπαδόπουλος, λίγες ημέρες μετά την ίδρυσή της πριν από 60 χρόνια συμμετείχε στον πρώτο της αγώνα και μάλιστα τον κέρδισε! Έτσι η παρουσίαση του αγωνιστικού προγράμματος για το 2016 που έγινε στον πολυχώρο Αθηναΐς, ήταν εντυπωσιακή και σίγουρα η μεγαλύτερη που έγινε στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, ο Σωτήρης Χατζίκος τόνισε και αυτός το αγωνιστικό DNA της Yamaha και αρχικά καλωσόρισε στη σκηνή τους Πρωταθλητές της εταιρίας στους Αγώνες του 2015 (4η φωτ), για να συνεχίσει μετά ο Παπαδόπουλος με την αναλυτική αναφορά στις ενέργειες του 2016, με την πολύτιμη βοήθεια του Ανδρέα Κοσκινά, Τεχνικού Διευθυντή και Υπεύθυνου του Αγωνιστικού Τμήματος της εταιρίας.

Στο Μοτοκρός φέτος Team Manager της επίσημης ομάδας αναλαμβάνει ο Πρωταθλητής Σταύρος Γεωργακόπουλος, ένας πολύ έμπειρος και αξιόλογος άνθρωπος του Ελληνικού ΜΧ, που με τον Πρωταθλητή του 2015 Δημήτρη Κοντολέτα θα προσπαθήσουν να κρατήσουν τον Τίτλο στην Yamaha και με μια σειρά νέων οδηγών θα έχουν και την εσωτερική μάχη που θα ανεβάσει το επίπεδο. Θα υπάρχουν και δορυφορικές ομάδες που θα υποστηρίζονται, ενώ πολύ θετικό το γεγονός ότι δύο νέοι οδηγοί, οι Δημήτρης Τουρατζίδης και Στέλιος Σκόρδας θα συμμετέχουν σε ένα Πανευρωπαϊκό θεσμό το ΥΖ 125 Cup.

Στο Εντούρο επίσης η παρουσία θα είναι έντονη με αιχμή τον Δημήτρη Βαγγελάκο.

Ένα ακόμη βήμα προς τα έξω είναι η Ελληνική συμμετοχή στο Rally Libya, με οδηγό την Πολυτίμη Κυριακοπούλου που έχει συμμετάσχει με επιτυχία σε ανάλογους αγώνες του εξωτερικού.

Στην Ταχύτητα το 2016 (κύρια φωτ) δεν θα υπάρχει – όπως και πέρυσι – επίσημη ομάδα, αλλά σημαντική υποστήριξη σε Ομάδες. Η Yamaha Pierrakos θα αγωνίζεται στην μεγάλη κατηγορία Formula Extreme με τον Σωτήρη Μπεγνή και φυσικά R1, ενώ στην κατηγορία ΟΡΕΝ θα τρέχει ο 16χρονος Νότης Παπαπαύλου με R6. Στην μεσαία κατηγορία Supersport η R6 με το #1 στο φέρινγκ είναι αυτή του Πρωταθλητή Άλεξ Παπαγεωργίου, με την ομάδα Yamaha Παπαγεωργίου. Στην ίδια κατηγορία και ο Δημήτρης Παπαγγέλου με την ομάδα Yamaha Πιπερίγκος και φυσικά R6. H Yamaha Τσώκος (3η φωτ) εκτός του Πρωταθλητή Άκη Τσώκου θα έχει και 2η ΤΖ250 (όπως και πέρυσι) με τον Λέανδρο Ντότσικα, στην κατηγορία Racing. H Yamaha Σιφναίος επίσης με ΤΖ250 στην ίδια κατηγορία και τον Μάκη Σιφναίο στα κλιπ ονς. Τέλος το μεγάλο νέο είναι ότι το #1 στην μεγάλη κατηγορία θα φορά μια Yamaha R1, αυτή της ομάδας Wolf Racing Motul, με οδηγό τον Πρωταθλητή Χάρη Παρασκευόπουλο.

Το ακόμη πιο μεγάλο νέο και #1 σε σπουδαιότητα – κατά τη γνώμη μας – είναι η θέσπιση του Yamaha R3 Challenge ενός αγώνα που θα γίνεται μέσα στην κατηγορία ΝΕΩΝ του Πρωταθλήματος, με ενιαία μοτοσυκλέτα την R3 σε αγωνιστική έκδοση και σε αρμονία με τη διεθνή σειρά του Κυπέλλου αυτού που κάνει η Yamaha πανευρωπαϊκά, δίνεται η δυνατότητα και σε Έλληνες οδηγούς να ζήσουν και την εμπειρία των διεθνών αγώνων, αλλά κυρίως να ξεκινήσουν την ενασχόληση με τους Αγώνες Ταχύτητας με ένα ελάχιστο κόστος που “δεν υπάρχει” όπως λέει χαρακτηριστικά μια διαφήμιση. Μεγάλο μπράβο στην ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ για αυτήν την πρωτοβουλία κα για την επένδυση που κάνει στην αναζήτηση των επόμενων ταλέντων. Μακάρι να την ακολουθήσει και η Honda και Kawasaki που έχουν αντίστοιχες μοτοσυκλέτες, ενώ ήδη η ΚΤΜ κάνει κάτι ανάλογο. Στους ήδη υπάρχοντες συμμετέχοντες στο Yamaha R3 Challenge (2η φωτ) είναι ο Νότης Παπαπαύλου που θα αποτελεί τον στόχο για βελτίωση της Ειρήνης Ρομποτή και των Δανιήλ Μπαξίσογλου, Γιάννη Σκουλάτου, Δημήτρη Κουρτίδη, Χρήστου Δήμου, Λευτέρη Γιαννίκου, Γιώργου Αρβανίτη, Σαμπρή Αληοσμάν Αλή, που επίσης θα δώσουν το παρόν στις πίστες. Αναμένονται κι άλλες συμμετοχές, ενώ την έκπληξη μπορεί να κάνει και το περιοδικό MOTOGP WORLD που θα υποστηρίξει έναν νέο αγωνιζόμενο! (Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στο [email protected]!)

Στο τέλος της παρουσίασης των οδηγών και ομάδων του 2016, άλλη μια ευχάριστη έκπληξη είναι το Σχολείο Εντούρο του Δημήτρη Χελιώτη, το Σχολείο Ασφαλούς Οδήγησης και ΜΧ “Cross Park / Ride On Safety" των Αδελφών Μερεμετσάκη στην Θεσσαλονίκη και η Yamaha Junior Academy σε συνεργασία με το Riding School του Θανάση Χούντρα που απευθύνεται σε παιδιά από 4-44 χρόνων με σκοπό την ανάπτυξη από μικρή ηλικία συνειδητοποιημένων αναβατών δικύκλου στην Ελλάδα, κάτι που θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όχι μόνο ως φυτώριο μελλοντικών αγωνιζόμενων, αλλά κυρίως ως φυτώριο οδηγών που θα κινούνται με ασφάλεια και θα επιστρέφουν σπίτι τους σώοι!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!