Ο…καρχαρίας της Mercedes δεν κατάπιε τον Ραϊκόνεν

Ο Φινλανδός πιλότος της Ferrari πέτυχε τον ταχύτερο γύρο την τελευταία ημέρα των δοκιμών της Formula 1 στη Βαρκελώνη, όπου οι Mercedes εμφανίστηκαν με ρύγχος καρχαρία.

Ο…καρχαρίας της Mercedes δεν κατάπιε τον Ραϊκόνεν

Η Μercedes απέδειξε την αξιοπιστία της και η Ferrari έπεισε με την ταχύτητά της. Ωστόσο οι πρώτες χειμερινές δοκιμές της Formula 1 στην πίστα της Βαρκελώνης δεν προσφέρονται ακόμη για αξιόπιστα συμπεράσματα.

Ο Κίμι Ραϊκόνεν πέτυχε με το νέο μονοθέσιο της Ferrari τον ταχύτερο γύρο την τελευταία ημέρα των δοκιμών στη Βαρκελώνη. Από την άλλη πλευρά, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον και ο ομόσταβλός του, Νίκο Ρόσμπεργκ, ολοκλήρωσαν συνολικά 185 γύρους, επιβεβαιώνοντας έτσι και πάλι την αξιοθαύμαστη αντοχή των νέων «Ασημένιων Βελών». Το γεγονός, ότι Ρόσμπεργκ και Χάμιλτον σημείωσαν τον έβδομο και τον όγδοο καλύτερο χρόνο με διαφορά σχεδόν τριών δευτερολέπτων από τον Ραϊκόνεν, δεν σημαίνει ότι επίκειται η αποκαθήλωση της ομάδας της Mercedes από τη Ferrari.

Eξάλλου ο προγραμματισμός των δύο ομάδων στη Βαρκελώνη ήταν εκ διαμέτρου αντίθετος. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ σημείωσε την Τρίτη τον ταχύτερο γύρο όλων των ημερών των δοκιμών, επωφελήθηκε όμως σίγουρα από τα νέα εξαιρετικά ‘’ultra’’ μαλακά ελαστικά της Pirelli. Η χαρά στο στρατόπεδο της Ferrari μειώθηκε σίγουρα εξαιτίας των τεχνικών προβλημάτων την Τετάρτη και την Πέμπτη, τα οποία ανάγκασαν τον Ραϊκόνεν να πραγματοποιήσει μεγάλα διαλείμματα.

Η Mercedes ουσιαστικά τεστάρισε την αξιοπιστία του νέου μονοθεσίου της. Είναι χαρακτηριστικό, ότι το πρωί της Πέμπτης κατέγραψε ο Χάμιλτον 99 γύρους και το απόγευμα της ίδιας ημέρας άλλους 86 ο Ρόσμπεργκ. Η γερμανική ομάδα δοκίμασε επίσης στην πίστα του Circuit de Catalunya μία νέα μύτη σαν ρύγχος καρχαρία με δύο πλευρικές σχισμές για το μονοθέσιο W07.

Δεύτερος στις δοκιμές της Πέμπτης κατατάχθηκε ο Ρώσος πιλότος της Red Bull, Ντανιίλ Κβίατ, αλλά με αισθητά διαφορά από τον πρώτο Ραϊκόνεν. Τρίτος ήταν ο δοκιμαστής οδηγός της Force-India, Αλφόνσο Τσέλις.

Πικρή ήταν η Πέμπτη για τη McLaren, καθώς ένα πρόβλημα στο σύστημα ψύξης του μονοθεσίου της υποχρέωσε τον Φερνάντο Αλόνσο σε διακοπή μετά από λίγους γύρους. Ετσι ξύπνησαν περυσινές μνήμες, όταν είχαν εμφανιστεί στις αντίστοιχες δοκιμές διάφορα προβλήματα με τον κινητήρα της Honda και δεν μπόρεσαν οι οδηγοί της ομάδας να γράψουν αρκετά χιλιόμετρα.

Η δεύτερη και τελευταία περίοδος δοκιμών πριν την έναρξη του εφετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula 1 στις 20 Μαρτίου στην Αυστραλία, θα πραγματοποιηθεί και πάλι στη Βαρκελώνη από την επόμενη Τρίτη έως την Παρασκευή. Μετά την ολοκλήρωσή τους, θα έχουμε σίγουρα μία καλύτερη εικόνα για τις δυνατότητες των ομάδων της Formula 1.