Γιατί γελούν και τα μουστάκια του Μίστερ Mercedes;

Πόσο φούσκωσαν οι τραπεζικοί λογαριασμοί του Διευθύνοντος Συμβούλου της Daimler, Ντίτερ Τσέτσε, εξαιτίας της επιτυχημένης πορείας της εταιρείας του το 2015;

Γιατί γελούν και τα μουστάκια του Μίστερ Mercedes;

Αυτά είναι χρήματα! Ο Ντίτερ Τσέτσε έχει κάθε λόγο να χαμογελά μέχρι τα αυτιά, καθώς ανταμείφθηκε πλουσιοπάροχα για την εξαιρετική πορεία της Daimler. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του γερμανικού ομίλου, στον οποίο ανήκουν μεταξύ άλλων οι Mercedes και Smart, έλαβε για το 2015 περίπου 9,7 εκατομμύρια ευρώ ως μισθό και μπόνους. Τον προηγούμενο χρόνο είχε «αρκεστεί» ο 62χρονος μάνατζερ σε 8,4 εκατομμύρια ευρώ, άρα αυξήθηκαν οι αποδοχές του πέρυσι κατά 16%.

Με βάση αυτά τα στοιχεία αναδείχθηκε ο Τσέτσε στο καλύτερα αμειβόμενο στέλεχος μεταξύ των 30 μεγαλύτερων εταιρειών του δείκτη DAX του Χρηματιστηρίου της Φρανκφούρτης. Επί πολλά χρόνια βρισκόταν ο μάνατζερ με το χαρακτηριστικό μουστάκι στη δεύτερη θέση της συγκεκριμένης καάταξης πίσω από τον πρώην ομόλογό του της Volkswagen, Μάρτιν Βίντερκορν. Όπως είναι γνωστό, ο Βίντερκορν παραιτήθηκε από τη διοίκηση της γερμανικής εταιρείας μετά το σκάνδαλο παραποιημένων στοιχείων εκπομπής ρύπων, γνωστό και ως VWgate.

Ο Τσέτσε έχει βάλει επίσης μέχρι τώρα στην άκρη 37,9 εκατομμύρια ευρώ για την σύνταξή του, ενώ τον προηγούμενο χρόνο εισέρευσαν στον τραπεζικό του λογαριασμό άλλα 6,4 εκατομμύρια ευρώ από μερίσματα και κέρδη μετοχών της Daimler.

Μόλις πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε η ανανέωση του συμβολαίου του Ντίτερ Τσέτσε με τη Daimler για άλλα τρία χρόνια μέχρι τα τέλη του 2019 λόγω της επιτυχημένης θητείας του στη διοίκησης της εταιρείας. Στις αρχές Φεβρουαρίου δημοσιοποίησε η Daimler νέα καθαρά κέρδη – ρεκόρ για το 2015, τα οποία έφτασαν τα 8,9 δισεκατομμύρια ευρώ μετά την αφαίρεση και των φόρων.

Η Mercedes πούλησε τον προηγούμενο χρόνο μαζί με τη Smart πάνω από δύο εκατομμύρια αυτοκίνητα και εκτιμάται, ότι στο τέλος του 2016 θα βρεθεί στην κορυφή των πωλήσεων μεταξύ των premium αυτοκινητοκατασκευαστών, καθώς αναμένεται να ξεπεράσει τη BMW και την Audi. Ετσι θα πιάσει τον συγκεκριμένο στόχο αρκετά χρόνια νωρίτερα από ό,τι προβλεπόταν.