Αυτή είναι η λαμπερή διάδοχος της Ferrari FF!

Αλλαγή φρουράς για τη Ferrari FF, που παραδίδει τα σκήπτρα στη συναρπαστικά γοητευτική GTC4 Lusso με V12 κινητήρα 690 ίππων, τετρακίνηση και τέσσερις θέσεις!

Αυτή είναι η λαμπερή διάδοχος της Ferrari FF!

Η FF είναι το παλαιότερο μοντέλο της τωρινής γκάμας της Ferrari και ταυτόχρονα το μόνο τετραθέσιο και τετρακίνητο. Τώρα έφτασε η ώρα να παραδώσει τα σκήπτρα στη διάδοχό της, την Ferrari GTC4 Lusso, που θα γιορτάσει παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης.

Κάτω από το μακρύ ρύγχος της κρύβεται ένας V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας 6,3 λίτρων με 690 ίππους ανώτατη ισχύ και 697 Nm μέγιστη ροπή στρέψης. Προδιαγραφές, χάρη στις οποίες επιταχύνει το ιταλικό μοντέλο από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε 3,4’’ και πιάνει τα 335 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.

Το ανανεωμένο αμάξωμα διαθέτει ελαφρά μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις με το μήκος να φτάνει πλέον τα 4.992 χιλιοστά, ενώ το πλάτος είναι 1.980 χιλιοστά και το ύψος 1.383 χιλιοστά. Το καθαρό βάρος του τετραθέσιου μοντέλου αγγίζει τα 1.790 κιλά και η κατανομή του είναι 47% στον μπροστινό άξονα και 53% στον πίσω. Με άλλα λόγια αναλογούν σε κάθε ίππο 2,6 κιλά.

Οι Ιταλοί εξέλιξαν το σύστημα τετρακίνησης με το ηλεκτρονικό διαφορικό και τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, ενώ υπόσχονται ακόμη εντονότερες οδηγικές συγκινήσεις σε σύγκριση με την απερχόμενη FF. Για τον ανασχεδιασμό του αμαξώματος εφαρμόστηκε η συνταγή της διακριτικής μετεξέλιξης.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο άλλαξαν οι γρίλιες της μάσκας, η τοξοειδής οροφή χαμήλωσε και απέκτησε στην άκρη της μία αεροτομή, ενώ τοποθετήθηκαν νέα πίσω φωτιστικά. Επίσης, η πίσω ποδιά διαθέτει πλέον διαφορετικό διαχύτη και στο εσωτερικό ανασχεδιάστηκε το κόκπιτ και άλλαξε το τιμόνι.

Εννοείται, ότι ούτε η GTC4 Lusso ξέφυγε από τις τάσεις της εποχής και έτσι προικίστηκε με ένα ακόμη πιο εξελιγμένο σύστημα πολυμέσων με μία μεγάλη οθόνη αφής. Όσο για την τιμή της «λουσάτης» Ferrari, δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα προς το παρόν. Να υποθέσουμε πάντως, ότι θα είναι…τσουχτερή;