Η Ευρώπη επιλέγει Nissan

Γιώργος Βαρίνος
Η Ευρώπη επιλέγει Nissan
Ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη πέτυχε η Nissan το 2015, ενώ πήρε την πρωτιά και ανάμεσα στις ασιατικές μάρκες αυτοκινήτων.

Την καλύτερη επίδοση πωλήσεων στην Ευρώπη κατέγραψε η Nissan σε ολόκληρη την ιστορία της, με 715.623 αυτοκίνητα για το 2015. Η συγκεκριμένη επιτυχία “μεταφράζεται” σε 4% μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη και σηματοδοτεί μια αύξηση της τάξης του 50%, σε σχέση με το 2009. Παράλληλα ήταν και η πρώτη ασιατική εταιρεία σε πωλήσεις στην Ευρώπη για το 2015.

Καταλυτική επίδραση στην αύξηση των πωλήσεων της Nissan στην Γηραιά Ήπειρο έχει η γκάμα των crossovers, με τα Qashqai, Juke και X-Trail να αποτελούν την αιχμή του δόρατος στο πεδίο των πωλήσεων. Επιπλέον, σταθερή αξία για τη Nissan αποτελεί και το νέο οικογενειακό Pulsar, με τις πωλήσεις του να έχουν αυξηθεί έως και 50%, σε σχέση με το 2015.

Εξέχουσα θέση στις πωλήσεις κατέχει το Qashqai, με πάνω από 248 χιλιάδες νέους ιδιοκτήτες να το επιλέγουν το 2015 για το στυλ, την άνεση, την ποιότητα, τις επιδόσεις και τις προηγμένες τεχνολογίες που διαθέτει.

Στην Ελλάδα η Nissan επίσης ανέβηκε στο βάθρο, καθώς κατέκτησε την τρίτη θέση στις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων για το 2015, με μερίδιο αγοράς 8,6%. Επιπλέον, το Qashqai επιβεβαιώνει την κυριαρχία του και στην Ελληνική αγορά, όντας το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της μικρής – μεσαίας κατηγορίας, με 2.553 ταξινομήσεις.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!