Η νέα Porsche 911 «κλέβει» τον εαυτό της

Υπεύθυνος της γερμανικής μάρκας χαρακτήρισε «συντηρητικές» τις εργοστασιακές τιμές επιτάχυνσης της 911 και αποκάλυψε, ότι στην πραγματικότητα είναι καλύτερες.

Η νέα Porsche 911 «κλέβει» τον εαυτό της

Η απόκλιση μεταξύ των εργοστασιακών και των πραγματικών μετρήσεων αποτελεί κανόνα στον χώρο του αυτοκινήτου. Είτε μιλάμε για επιδόσεις είτε για κατανάλωση καυσίμου, σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις αποδεικνύονται οι επίσημες τιμές υπερβολικά αισιόδοξες (για να το πούμε κομψά) σε σχέση με αυτές που προκύπτουν σε κανονικές συνθήκες κυκλοφορίας.

Φαίνεται ωστόσο, ότι η νέα Porsche 911 πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα και είναι στην πραγματικότητα πιο γρήγορη απ΄ ό,τι αναφέρει το εργοστάσιο. Αυτό άφησε να εννοηθεί ο αντιπρόεδρος της σειράς 911, Άγκουστ Αχτέινερ, ενώπιον δημοσιογράφων του Ειδικού Τύπου, μιλώντας για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «μπορώ να σας πω, ότι τα 2,9’’ είναι μία συντηρητική εκτίμηση, οπότε θα καταφέρετε να τα πετύχετε πολύ εύκολα».
Το στέλεχος της Porsche δεν θέλησε να αποκαλύψει συγκεκριμένα νούμερα, φημολογείται ωστόσο ότι σε εσωτερικές δοκιμές της εταιρείες πραγματοποιεί η νέα 911 την επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε 2,6’’.

Η καινούρια σειρά της 911 διατίθεται σε κουπέ και κάμπριο έκδοση με τον γνωστό κινητήρα της Porsche των 3,8 λίτρων με δύο τούρμπο και 370 ίππους.
Η αύξηση της ιπποδύναμης έγινε με τη χρήση μεγαλύτερων τούρμπο ενώ η γερμανική εταιρεία τονίζει ότι είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που χρησιμοποιεί τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας σε βενζινοκινητήρα. Το σύστημα “Dynamic Boost Function” διατηρεί σταθερή την πίεση υπερπλήρωσης διακόπτοντας τον ψεκασμό του καυσίμου, ενώ μένουν ανοιχτές οι βαλβίδες εισαγωγής. Με αυτό τον τρόπο γίνεται ακόμα πιο άμεση η απόκριση στο γκάζι.

Οι επιδόσεις κόβουν την ανάσα, καθώς για τα 100 χλμ/ώρα από στάση η 911 Turbo S εκτοξεύεται σε μόλις 2,9” και η τελική ταχύτητα φτάνει στο εξωπραγματικό νούμερο των 330 χλμ/ώρα. Η 911 Turbo για τα 100 χλμ/ώρα από στάση χρειάζεται 3” με τελική ταχύτητα 318 χλμ/ώρα. Ωστόσο η κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα με την κουπέ έκδοση να καταναλώνει 9,1 λίτρα στα 100 χλμ, ενώ η κάμπριο έκδοση 9,3 λίτρα στα 100 χλμ. Για να το πετύχει αυτό η Porsche, βελτίωσε την ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα και άλλαξε τη χαρτογράφηση του κιβωτίου ταχυτήτων.