Ποιοι είναι οι ανώνυμοι ήρωες της Volvo;

Πέτρος Πιτσίνης
Ποιοι είναι οι ανώνυμοι ήρωες της Volvo;
Η Volvo τιμά τους ανώνυμους εργαζομένους της και αναθέτει σε αυτούς –και όχι σε κάποιους διάσημους και επώνυμους- τη διαφήμιση των νέων μοντέλων της!
Μετά την πολύ επιτυχημένη καμπάνια προβολής «Made By Sweden», η Volvo αλλάζει την επικοινωνιακή πολιτική της και δημιουργεί τους δικούς της «ήρωες», που δεν είναι άλλοι από τους εργαζόμενους της σουηδικής μάρκας. Πρόκειται για μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση του θέματος, αφού η Volvo –όπως και οι ανταγωνιστές της- διαφημιζόταν συνήθως μέσω διάσημων και επώνυμων, όπως ήταν για παράδειγμα ο ποδοσφαιριστής Ζλάταν Ιμπραϊμοβιτς και οι καλλιτέχνες της ποπ, Robyn και Avicii. Στη νέα καμπάνια για το XC60 θα εμφανίζονται εργαζόμενοι από διάφορα τμήματα της Volvo, από σχεδιαστές έως μηχανικοίκαι απλοί εργάτες του εργοστασίου. Η εταιρεία θέλει να αξιοποιήσει με αυτόν τον τρόπο τις διαφορετικές προσεγγίσεις και νοοτροπίες των συνεργατών της, που προέρχονται από σχεδόν 50 χώρες. Η διαφορετικότητα δεν πηγάζει εξάλλου μόνον από την ηλικία, το γένος, την εθνικότητα ή τις σεξουαλικές προτιμήσεις, αλλά και από τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τις προσωπικότητες αυτών των ανθρώπων. Σύμφωνα με τα στελέχη της Volvo, η συγκεκριμένη προσέγγιση θα τους βοηθήσει να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο τα αυτοκίνητά τους. Η νέα διαφημιστική καμπάνια με πρωταγωνιστές τους ανώνυμους ήρωες της Volvo θα αφορά την τηλεόραση και τα διαδικτυακά μέσα, στα οποία δίνει μεγάλη έμφαση η εταιρεία.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!