Ρεκόρ παγκόσμιων πωλήσεων Volvo

Γιώργος Βαρίνος
Ρεκόρ παγκόσμιων πωλήσεων Volvo
Τη χρονιά που μας πέρασε η Volvo διέθεσε 503.127 αυτοκίνητα παγκοσμίως, το μεγαλύτερο αριθμό στην 89ετή ιστορία της.

Το 2015 ήταν μια χρονιά ορόσημο για τη Volvo, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της έσπασε το φράγμα πωλήσεων μισού εκατομμυρίου αυτοκινήτων παγκοσμίως. Συγκεκριμένα διέθεσε 503.127 μονάδες όλων των μοντέλων της, σημειώνοντας μεγάλη αύξηση στις ΗΠΑ, όπου το νέο XC90 έχει κερδίσει την εκτίμηση των καταναλωτών.

Η Ευρώπη παραμένει η πλέον σημαντική αγορά για τη Volvo, με τις πωλήσεις της να φτάνουν τα 269.249 αυτοκίνητα και τη σουηδική μάρκα να διαθέτει στην ήπειρό μας πάνω από το μισό της παραγωγής της, σημειώνοντας αύξηση 10,6% σε σχέση με το 2014. Στις Η.Π.Α., τα 70.047 αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν αύξηση 24,3% με τους οιωνούς να είναι πολύ θετικοί καθώς το Νέο XC90 σημειώνει τεράστια επιτυχία. Στην Κίνα, η Volvo κρατήθηκε στα ίδια με το 2014 επίπεδα, με ελάχιστα θετικό πρόσημο αύξησης, κάτι που σίγουρα αποτελεί επιτυχία καθώς η τοπική αγορά βρίσκεται στη δίνη οικονομικής κρίσης.

Το ρεκόρ πωλήσεων της Volvo έρχεται σε συνέχεια της ραγδαίας ανόδου που σημειώνει η μάρκα τα τελευταία χρόνια, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υπογραμμίζει με τον πλέον εμφατικό τρόπο την αδιαμφισβήτητη επιτυχία της στρατηγικής που έχει υιοθετήσει η σουηδική εταιρεία με στόχο την αναγέννηση της μάρκας. Απώτερος στόχος της Volvo, οι ετήσιες πωλήσεις 800.000 αυτοκινήτων το 2020.

Η περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρώπη, η εδραίωση σε υψηλά επίπεδα στις ΗΠΑ και η επέκταση στην Κίνα, αποτελούν στρατηγικούς στόχους για τη σουηδική μάρκα. Παράλληλα, η παρουσίαση νέων τεχνολογιών, τόσο στην ασφάλεια όσο και στη συνδεσιμότητα καθώς και η ξεκάθαρη πρωτοπορία στην αυτόνομη οδήγηση, αποτελούν μείζονα στόχο για τους Σουηδούς. Τα νέα μοντέλα που θα λανσαριστούν, βασισμένα στις δύο αρχιτεκτονικές που έχει παρουσιάσει η Volvo, τη SPA (Scalable Product Architecture - Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος) για τα μεγάλα και τη CMA (Compact Modular Architecture – Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική) για τα πιο μικρά, αναμένεται να εκτοξεύσουν τη μάρκα σε επίπεδο πωλήσεων.

Οι νέοι κινητήρες, τόσο οι υπάρχοντες τετρακύλινδροι όσο και νέοι τρικύλινδροι, θα είναι όλου συμβατοί με την υβριδική τεχνολογία, προσφέροντας μεγάλο εύρος επιδόσεων και απόδοσης. Παράλληλα, θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος όχι μόνο στην υβριδική τεχνολογία αλλά και την αμιγώς ηλεκτρική, με τη Volvo να επιδιώκει το 10% των ετήσιων πωλήσεών της να είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!