"Πετάει" στην Ελλάδα η Volvo

"Πετάει" στην Ελλάδα η Volvo

Το 2015 ήταν για την Volvo η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά ανόδου στην ελληνική αγορά, με μερίδιο που έφτασε το 2,83%

"Πετάει" στην Ελλάδα η Volvo

Για πέμπτη συνεχή χρονιά η Volvo σημειώνει ρεκόρ πωλήσεων στην Ελλάδα. Το 2015 η σουηδική μάρκα αύξησε ακόμα περισσότερο το ποσοστό που κατέχει στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, φτάνοντας στο εντυπωσιακό 2,83%. Πρόκειται για το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς που έχει επιτύχει ποτέ η Volvo στην ιστορία της στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα για τη μάρκα παγκοσμίως. Παράλληλα, η Volvo «είδε» τρία από τα μοντέλα της να τερματίζουν πρώτα στις αντίστοιχες κατηγορίες τους στην Ελλάδα, κάτι που καταδεικνύει με τον πιο εμφατικό τρόπο την απήχηση που πλέον έχει η σουηδική μάρκα στη χώρα μας.

Πιο συγκεκριμένα, το 2015 η Volvo πραγματοποίησες  2.154 πωλήσεις (έναντι 1.832 το 2014), τη στιγμή που σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), η αγορά έκλεισε στις 75.911 ταξινομήσεις. Σε σχέση με το 2014 η Volvo παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 17,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο του ρυθμού αύξησης 6,6 % που σημείωσε η αγορά συνολικά.

Η επίδοση της Volvo για το 2015 είναι ένας ακόμα κρίκος σε μία αλυσίδα ιδιαίτερα επιτυχών αποτελεσμάτων της Volvo στην Ελλάδα, που ξεκίνησε το 2011. Εκείνη τη χρονιά, η Volvo κατέγραψε μερίδιο αγοράς 1,5%. Έκτοτε, με το λανσάρισμα των S60 και V60 αρχικά αλλά και των V40 και V40 Cross Country στη συνέχεια αλλά και την πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία του XC60, η μάρκα εκτινάχθηκε σταθερά σε ποσοστά γύρω στο 2,5%. Χαρακτηριστικά, τα μερίδια αγοράς της Volvo τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας ήταν 2,4% για το 2012, 2,5% το 2013 και 2,6% για το 2014, φτάνοντας στο εντυπωσιακό 2,83% για την χρονιά που πέρασε. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι το νέο XC90, με λιγότερο από έξι μήνες παρουσίας στην Ελλάδα,  κατέκτησε την πρώτη θέση της κατηγορίας του.

Best of internet