"Πετάει" στην Ελλάδα η Volvo

Το 2015 ήταν για την Volvo η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά ανόδου στην ελληνική αγορά, με μερίδιο που έφτασε το 2,83%

"Πετάει" στην Ελλάδα η Volvo

Για πέμπτη συνεχή χρονιά η Volvo σημειώνει ρεκόρ πωλήσεων στην Ελλάδα. Το 2015 η σουηδική μάρκα αύξησε ακόμα περισσότερο το ποσοστό που κατέχει στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, φτάνοντας στο εντυπωσιακό 2,83%. Πρόκειται για το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς που έχει επιτύχει ποτέ η Volvo στην ιστορία της στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα για τη μάρκα παγκοσμίως. Παράλληλα, η Volvo «είδε» τρία από τα μοντέλα της να τερματίζουν πρώτα στις αντίστοιχες κατηγορίες τους στην Ελλάδα, κάτι που καταδεικνύει με τον πιο εμφατικό τρόπο την απήχηση που πλέον έχει η σουηδική μάρκα στη χώρα μας.

Πιο συγκεκριμένα, το 2015 η Volvo πραγματοποίησες  2.154 πωλήσεις (έναντι 1.832 το 2014), τη στιγμή που σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), η αγορά έκλεισε στις 75.911 ταξινομήσεις. Σε σχέση με το 2014 η Volvo παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 17,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο του ρυθμού αύξησης 6,6 % που σημείωσε η αγορά συνολικά.

Η επίδοση της Volvo για το 2015 είναι ένας ακόμα κρίκος σε μία αλυσίδα ιδιαίτερα επιτυχών αποτελεσμάτων της Volvo στην Ελλάδα, που ξεκίνησε το 2011. Εκείνη τη χρονιά, η Volvo κατέγραψε μερίδιο αγοράς 1,5%. Έκτοτε, με το λανσάρισμα των S60 και V60 αρχικά αλλά και των V40 και V40 Cross Country στη συνέχεια αλλά και την πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία του XC60, η μάρκα εκτινάχθηκε σταθερά σε ποσοστά γύρω στο 2,5%. Χαρακτηριστικά, τα μερίδια αγοράς της Volvo τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας ήταν 2,4% για το 2012, 2,5% το 2013 και 2,6% για το 2014, φτάνοντας στο εντυπωσιακό 2,83% για την χρονιά που πέρασε. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι το νέο XC90, με λιγότερο από έξι μήνες παρουσίας στην Ελλάδα,  κατέκτησε την πρώτη θέση της κατηγορίας του.