Φως στο τούνελ για τη Saab;

Μία παραγγελία – μαμούθ δείχνει ικανή να αποτελέσει τη σανίδα σωτηρίας της Saab και να δώσει το φιλί της ζωής στη σουηδική μάρκα, που ανήκει πλέον στους Κινέζους.

Φως στο τούνελ για τη Saab;

Εχουν χορτάσει από ανακοινώσεις τα τελευταία χρόνια οι φίλοι της Saab. Ωστόσο η σουηδική μάρκα, όχι μόνον δεν κατάφερε να ξεπεράσει την κρίση της, αλλά έβαλε και λουκέτο στη μονάδα παραγωγής στο Τρολχάταν. Ό,τι έχει απομείνει από τη Saab, ανήκει από το 2012 στον κινέζικο επενδυτικό όμιλο NEVS από τα αρχικά των λέξεων ‘’National Electric Vehicle Sweden’’.

Φαίνεται μάλιστα, ότι και η σωτηρία της μάρκας θα έρθει από την Κίνα και πιο συγκεκριμένα από την εταιρεία Panda New Energy, με την οποία προχώρησε η NEVS σε στρατηγική συνεργασία. Μέρος αυτής της συμφωνίας αποτελεί η παράδοση 150.000 ηλεκτροκίνητων Saab 9/3 έως τα τέλη του 2020 στην Panda New Energy, η οποία φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λίζινγκ ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον πλανήτη. Το ύψος της παραγγελίας – μαμούθ προς τη Saab αγγίζει τα έντεκα δισεκατομμύρια ευρώ.

Εννοείται, ότι όλοι οι φίλοι του αυτοκινήτου εύχονται στη Saab να καταφέρει να επανέλθει, ωστόσο τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά. Η σειρά 9/3 είναι πλέον παρωχημένη, καθώς λανσαρίστηκε το 2002, ενώ κατασκευάστηκαν 200 τέτοια ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα προσειράς και το καλοκαίρι του 2015 θα έπρεπε να έχουν ξεκινήσει οι πωλήσεις του μοντέλου παραγωγής στην Κίνα. Τώρα αναβλήθηκε το λανσάρισμα των ηλεκτροκίνητων Saab 9/3 για το 2017, όμως κυκλοφορούν ήδη φήμες, ότι η NEVS εξελίσσει τέσσερα νέα ηλεκτρικά μοντέλα, βασισμένα σε δικό της πάτωμα. Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, τα νέα ηλεκτρικά Saab θα αρχίσουν να λανσάρονται από το 2018 και μετά.