Από 156.000$ το Honda NSX στις ΗΠΑ

Μετά από συνεχείς αναβολές της παραγωγής του, το Honda (Acura) NSX είναι διαθέσιμο για παραγγελίας στην Αμερική με τιμή από 156.000$.

Από 156.000$ το Honda NSX στις ΗΠΑ

To supercar της Honda που αναβιώνει το όνομα NSX και αποτελεί μια άσκηση υψηλής τεχνολογίας και κορυφαίας αποδοτικότητας, είναι πλέον διαθέσιμο για παραγγελία στη Αμερική. Με τέσσερις συνολικά κινητήρες, έναν εσωτερικής καύσης και 3 ηλεκτρικούς, το NSX αποδίδει συνολικά 573 ίππους και έχει τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία ο τρόπος που αλληλεπιδρά με τον οδηγό του είναι μοναδικός και συνολικά το αυτοκίνητο είναι μια πλατφόρμα εφαρμογής νέων τεχνολογιών. Από τους τέσσερις κινητήρες οι δύο –ο εσωτερικής καύσης και ένα ηλεκτρικός- είναι τοποθετημένοι στο κέντρο και δίνουν ισχύ στους πίσω τροχούς, ενώ οι δύο υπόλοιποι ηλεκτρικοί είναι τοποθετημένοι εμπρός και δίνουν κίνηση στους αντίστοιχους τροχούς.

Το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος, περισσότεροι από 500 ίπποι, περνούν στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων. Το αμάξωμα αποτελεί μια υβριδική κατασκευή με πάτωμα από ίνες άνθρακα και κέλυφος από αλουμίνιο και συνθετικά υλικά, ενώ αλουμινένια είναι όλα τα εξαρτήματα της ανάρτησης που περιλαμβάνει διπλά ψαλίδια εμπρός, πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και ενεργά αμορτισέρ. Με βάρος 1.740 κιλά το NSX δεν μπορεί να θεωρηθεί ελαφρύ, αν όμως αναλογιστεί κανείς τη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς, τους τέσσερις κινητήρες και τη συστοιχία των μπαταριών για την αποθήκευση και την παροχή ενέργειας στους ηλεκτρικούς κινητήρες, τότε τα πράγματα αλλάζουν.

Το NSX διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης, Quiet, Sport, Sport+ και Track ενώ το σύστημα διεύθυνσης έχει λιγότερες από 2 στροφές από άκρη σε άκρη και μεταβλητό βήμα στην κρεμαγιέρα. Τα φρένα είναι της Brembo, με δαγκάνες 6 πιστονιών εμπρός και 4 πίσω, ενώ οι τροχοί έχουν διάμετρο 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω.

Η Honda υπόσχεται μια μοναδική εμπειρία οδήγησης στους υποψήφιους αγοραστές του NSX τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα, όπου τον πρώτο λόγο δεν έχει η απόλυτη ισχύς αλλά πως αυτή περνάει στο δρόμο και πόση ακρίβεια, αίσθηση και αμεσότητα προσφέρει το αυτοκίνητο στον χειριστή του. Είναι η αλήθεια ότι μετά από τόσα χρόνια εξέλιξης και τόση τεχνολογία περιμένουμε –και ελπίζουμε- για το καλύτερο.