Το Renault Clio RS 220 κατακτά το Ring

Γιώργος Βαρίνος
Το Renault Clio RS 220 κατακτά το Ring
Η πιο πρόσφατη και δυνατή έκδοση του Renault Clio, η RS 220 Trophy, είναι το γρηγορότερο μικρό hatchback στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Όπως ανακοίνωσε η Renault Γερμανίας, σε συγκριτική δοκιμή που πραγματοποίησε το περιοδικό Sport Auto στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, στη Γερμανία, το γρηγορότερο Clio στη γκάμα της Renault πραγματοποίησε χρόνο – ρεκόρ για την κατηγορία του και συγκεκριμένα ολοκλήρωσε ένα γύρο στη μήκους 20,6 χιλιομέτρων πίστα σε 8 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα.

Εκτός του ότι κατατρόπωσε όλα τα μοντέλα του συγκριτικού, έκανε επίσης και τον απόλυτο χρόνο για την κατηγορία των μικρών (κατηγορίας B) γρήγορων hatchback. Το Clio RS220 Trophy παρουσιάστηκε στην αρχές του 2015 στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης ως η έκδοση πίστας του απλού RS των 200 ίππων. Πέραν των περισσότερων ίππων, το μεγάλο πλεονέκτημα της έκδοσης Trophy αφορά στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, το οποίο έχει βελτιώσει το χρόνο της αλλαγής των σχέσεων κατά 40% στο normal πρόγραμμα λειτουργίας και κατά 50% στο race. Επίσης, ο κινητήρας turbo TCe των 1.6 λίτρων απέκτησε λειτουργία overboost που για λίγα δευτερόλεπτα αυξάνει τη διαθέσιμη ροπή από τα 260 στα 280 Nm.

Ταυτόχρονα το RS 220 Trophy διαθέτει χαμηλωμένη ανάρτηση εμπρός και πίσω, πιο σκληρά ελατήρια και διαφορετικά αμορτισέρ, με αποτέλεσμα να κερδίζει πολλά δευτερόλεπτα σε σχέση με την απλή έκδοση, συγκεκριμένα 36, στο γύρο του Νίρμπουργκρινγκ. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι τόσο στη χώρα μας, όσο και διεθνώς, η Renault είχε υποστεί σκληρή κριτική για το μάλλον «ράθυμο» χαρακτήρα του νέου Clio RS και τις αργές αλλαγές του κιβωτίου του, στοιχεία που διόρθωσε στην έκδοση Trophy επαναφέροντάς την στην κορυφή της κατηγορίας της.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!