Ρεκόρ πωλήσεων για τη Volvo

Γιώργος Βαρίνος
Ρεκόρ πωλήσεων για τη Volvo
Ο Νοέμβριος ήταν για τη Volvo ο καλύτερος μήνας πωλήσεων παγκοσμίως στην ιστορία της. Σταθερά ανοδική και η πορεία της στην Ελλάδα.

Ο Νοέμβριος του 2015 ήταν ο πιο επιτυχημένος μήνας από πλευράς πωλήσεων για τη Volvo, στη μέχρι σήμερα 88χρονη ιστορία της. Συγκεκριμένα ταξινομήθηκαν 49.055 αυτοκίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο, που αντιπροσωπεύουν μία αύξηση 26% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.

Στην Ευρώπη, που παραδοσιακά αποτελεί το προπύργιο των πωλήσεων της Volvo, καθώς εδώ είναι η έδρα της, οι πωλήσεις έφτασαν τις 26.646 αυτοκίνητα και η αύξηση για τη σουηδική μάρκα ήταν 23,9%. Κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα αναδείχθηκαν τα V40, V40 Cross Country και το XC60, ενώ το XC90, με μόλις πέντε μήνες εμπορικής παρουσίας, ήταν αυτό που έκανε τη διαφορά δείχνοντας την τεράστια δυναμική του. Στη Σουηδία, έδρα της μάρκας, η Volvo συνεχίζει να απολαμβάνει σχεδόν μονοπωλιακό καθεστώς, αφού το μερίδιο αγοράς που κατέχει είναι 24,3%, κάτι που σημαίνει ότι ένα στα τέσσερα πωληθέντα αυτοκίνητα στη Σουηδία, είναι Volvo. Εντυπωσιακή είναι η πορεία της Volvo και στην Ελλάδα. Στο πιο αντιπροσωπευτικό – λόγω όγκου – νούμερο συνολικών πωλήσεων για ολόκληρο το ενδεκάμηνο της χρονιάς που έχουμε διανύσει, η αύξηση της σουηδικής μάρκας ήταν 14,5% (1.873 ταξινομήσεις μέχρι τώρα έναντι 1.636 για την ίδια περίοδο πέρυσι).

Πολύ ισχυρή εμφανίζεται η Volvo και στις υπόλοιπες δυτικοευρωπαϊκές χώρες. Στη Γερμανία για παράδειγμα, όπου η Volvo καλείται να αντιμετωπίσει τους άμεσους ανταγωνιστές της στη έδρα τους, η αύξηση ήταν 20,5%, ενώ στη γειτονική Ολλανδία το ποσοστό αύξησης έφτασε το εντυπωσιακό 104,8%, στην Ελβετία στο +24,9% ενώ σε Ισπανία και Βέλγιο ξεπέρασε το +15%!

Στις ΗΠΑ, για το Νοέμβριο, η άνοδος της Volvo στις Η.Π.Α. έφτασε το άκρως εντυπωσιακό 90,5%, με 6.903 πωλήσεις, που εν μέρει εξηγείται από τη θεαματική εμπορική επιτυχία που σημειώνει το XC90. Η άνοδος της Volvo στις Η.Π.Α. από την αρχή της χρονιάς υπερβαίνει το 18%. Τέλος, όσον αφορά στην Κίνα, οι 8.045 πωλήσεις νέων Volvo αντιπροσωπεύουν αύξηση 15,8% για τη μάρκα, σε σχέση με τον ίδιο μήνα το 2014.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!