Στο μουσείο οι κινητήρες εσωτερικής καύσης

Γιώργος Βαρίνος
Στο μουσείο οι κινητήρες εσωτερικής καύσης
Σε 35 χρόνια από σήμερα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα έχουν κλείσει τον κύκλο τους. Διαβάστε γιατί και πως.

Η συμμαχία Zero Emission Vehicle Alliance είναι μια οργάνωση ευρωπαϊκών χωρών και αμερικανικών πολιτειών που συνεργάζεται για την επικράτηση των οχημάτων μηδενικών ρύπων. Δεν πρόκειται μάλιστα για μια απλή ομάδα εργασίας, αλλά για χώρες όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Νορβηγία και η Ολλανδία, που μαζί με 7 πολιτείες των ΗΠΑ και το Κεμπέκ του Καναδά, αποφάσισαν στο διεθνές συνέδριο για την κλιματική αλλαγή που πραγματοποιείται στο Παρίσι, να απαγορεύσουν την κυκλοφορία οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως και το 2050 εντός των συνόρων τους.

Πρόκειται για μια ιστορική απόφαση η οποία, παρότι δεν έχει ακόμα νομική ισχύ, δείχνει που οδηγείται η αυτοκίνηση στο άμεσο μέλλον. Μάλιστα η απόφαση αυτή έρχεται μετά τη δημοσίευση του προγράμματος Environmental Challenge 2050 της Toyota, που δείχνει πως η Ιαπωνική εταιρεία προγραμματίζει τη σταδιακή αντικατάσταση των συμβατικών της μοντέλων με υβριδικά και ηλεκτρικά και τη μείωση εκπομπής CO2 κατά 90% έως το 2050.

Με το περιβαλλοντικό ζήτημα και την κλιματική αλλαγή να γίνονται όλα και πιο πιεστικά παγκόσμια προβλήματα, είναι σχεδόν βέβαιο ότι και οι υπόλοιποι κατασκευαστές θα ασπαστούν αργά ή γρήγορα αυτές τις αρχές, ίσως μάλιστα και υπό την πίεση των μεγάλων εταιρειών πληροφορικής Apple και Google που προγραμματίζουν την παραγωγή αυτόνομα κινούμενων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μετά το 2020.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!