Για πρώτη φορά, αγορά αυτοκινήτου online

Γιώργος Βαρίνος
Για πρώτη φορά, αγορά αυτοκινήτου online
Η BMW είναι η πρώτη εταιρεία που λανσάρει μια πλήρη online εφαρμογή για την αγορά αυτοκινήτου και την παράδοσή του στο… σπίτι.

Τα περισσότερα site των εταιρειών αυτοκινήτου έχουν εξελιχτεί σήμερα αρκετά για να μας δίνουν τη δυνατότητα να έχουμε μια πλήρη εικόνα του αυτοκινήτου που θέλουμε να αγοράσουμε. Μπορούμε να επιλέξουμε το μοντέλο, την έκδοση, το χρώμα, τον εξοπλισμό, να δούμε τιμές και δυνατότητες χρηματοδότησης, τον κοντινότερο επίσημο έμπορο αλλά ενώ φτάνουμε στην πηγή, νερό δεν πίνουμε. Τα πράγματα ωστόσο αλλάζουν ραγδαία και η BMW είναι η πρώτη εταιρεία που λανσάρει μια νέα online εφαρμογή, η οποία αίρει όλα τα προβλήματα που μέχρι σήμερα δεν επέτρεπαν την εξ’ αποστάσεων αγορά αυτοκινήτου, δίνοντας τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να εξοφλήσει το αυτοκίνητο της αρεσκείας του και να το παραλάβει στο σπίτι του.

Η εφαρμογή αυτή που ονομάζεται «BMW Retail Online» λειτουργεί από σήμερα στο Ηνωμένο Βασίλειο και υποστηρίζεται από το 90% των επίσημων εμπόρων της μάρκας. Στη συνέχεια, η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Για την υποστήριξη των υποψήφιων αγοραστών υπάρχει υπηρεσία 24/7 από τις 8 το πρωί έως τις 10 το βράδυ που αναλαμβάνει να λύσει κάθε απορία και να καθοδηγήσει τους αγοραστές μέσω chat ή e-mail. Η εφαρμογή περιλαμβάνει ακόμα και τη δυνατότητα ανταλλαγής του παλιού αυτοκινήτου, καθώς η βάση δεδομένων δίνει πληροφορίες για το κόστος του μεταχειρισμένου ανάλογα με τα χιλιόμετρα, την παλαιότητα και την κατάσταση που δηλώνει ο πελάτης.

Ένα από τα πλέον πρωτοποριακά στοιχεία της εφαρμογής «BMW Retail Online» είναι ότι ξεκινά με τη δυνατότητα να κατευθύνει τον υποψήφιο αγοραστή στην επιλογή του ιδανικού μοντέλου για τις ανάγκες του –μέσα από τα 280 συνολικά της γκάμας της εταιρείας. Με προκαθορισμένες ερωτήσεις που σχετίζονται με το πόσα άτομα μετακινούνται με το αυτοκίνητο, τι ηλικίας, πόσα χιλιόμετρα διανύονται το χρόνο, σε ποιες διαδρομές και πολλά ακόμα, η εφαρμογή προτείνει στον πελάτη αυτό ή αυτά τα μοντέλα που καλύπτουν ιδανικότερα τις απαιτήσεις του, σύμφωνα με τα όσα έχει απαντήσει.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα αίτησης ραντεβού για δοκιμή του αυτοκινήτου ακόμα και στο χώρο του πελάτη. Φυσικά, η πιο σημαντική από όλες τις δυνατότητες της νέα εφαρμογής είναι η ευχέρεια εξόφλησης του συμφωνηθέντος ποσού –μέσω κάρτας ή μεταφοράς ποσού από λογαριασμό- και η παράδοση του νέου αυτοκινήτου στο σπίτι του πελάτη.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!