Νίκη Λάτβαλα στην Κορσική

Πέτρος Πιτσίνης
Νίκη Λάτβαλα στην Κορσική
Ο Λάτβαλα έδειξε ψυχραιμία και πήρε τη νίκη στο Ράλι Γαλλίας, όπου δόθηκε μάχη για τη δεύτερη θέση με τελικό νικητή τον Εβανς και χαμένο τον Μίκελσεν.
Ο Γιάρι – Μάτι Λάτβαλα κατάφερε να διατηρήσει την ψυχραιμία του και να νικήσει με VW Polo R WRC στο δύσκολο Ράλι Γαλλίας στην Κορσική. Ο Φινλανδός ξεκίνησε δυναμικά την Κυριακή το πρωί, αύξησε τη διαφορά του από τους διώκτες του και από εκεί και μετά διαχειρίστηκε προσεκτικά το προβάδισμά του. «Μπορέσαμε να νικήσουμε πέρυσι στο Ράλι Γαλλίας και τώρα κερδίσαμε και εδώ στην Κορσική. Είναι ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο για εμάς», δήλωσε ενθουσιασμένος ο Φινλανδός μιλώντας και για λογαριασμό του συνοδηγού του, Μίκα Αντίλα. Συμπλήρωσε μάλιστα, ότι «δεν κινηθήκαμε ποτέ στο όριο. Επρεπε να οδηγήσουμε πολύ προσεκτικά κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες». Μάχη μέχρι τέλους δόθηκε για τη δεύτερη θέση. Ο Ελφιν Εβανς δεν κατάφερε να γίνει με το Ford Fiesta RS WRC απειλητικός για τον Λάτβαλα, όπως φιλοδοξούσε αρχικά, αλλά αντίθετα έπρεπε να αντιμετωπίσει την πίεση του Αντρέας Μίκελσεν με VW Polo R WRC. Ο πιλότος της Ford διέσωσε τελικά τη δεύτερη θέση με προβάδισμα μόλις 3,2 δευτερολέπτων και χαρακτήρισε το πλασάρισμά του «βάλσαμο για την ψυχή» μετά τις πρόσφατες κριτικές για την απόδοσή του. Τέταρτος τερμάτισε ο Κρις Μικ με Citroen DS3 WRC, που δήλωσε ικανοποιημένος μόνον από τους βαθμούς που πήρε και όχι συνολικά από την απόδοσή του, ενώ ο Νεοζηλανδός Χάιντεν Πάντον τα πήγε πολύ καλά κατακτώντας με το Hyundai i20 WRC την πέμπτη θέση και ελπίζοντας πλέον βάσιμα για ένα νέο εργοστασιακό συμβόλαιο με τους Κορεάτες και του χρόνου. Μέχρι την όγδοη ΕΔ φαινόταν, ότι θα αναδειχθεί καλύτερος οδηγός της Hyundai ο Αμπρινγκ, όμως ο νεαρός Ολλανδός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από μία έξοδο από τον δρόμο και έτσι έμεινε άποντος. Η δεκάδα συμπληρώθηκε από τους Οστμπεργκ (Citroen DS3 WRC), Σόρντο (Ηyndai i20 WRC), Μπουφιέ (Ford Fiesta RS WRC), Σαραζέν (Ford Fiesta RS WRC) και Tάνακ (Ford Fiesta RS WRC). Ο Σεμπαστιάν Οζιέ τερμάτισε 15ος μετά από ένα κλαταρισμένο λάστιχο και μία αλλαγή σαζμάν την Παρασκευή, έχει εξασφαλίσει όμως ήδη από το Ράλι Αυστραλίας τον τίτλο του εφετινού Παγκόσμιου Πρωταθλητή του WRC.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!