Τα πάνω κάτω στο Ράλι Γαλλίας

Πέτρος Πιτσίνης
Τα πάνω κάτω στο Ράλι Γαλλίας
Ο Λάτβαλα πέρασε πρώτος στην Κορσική μετά την έκτη Ειδική Διαδρομή, όμως ο δεύτερος Εβανς βρίσκεται μόνον μία ανάσα πίσω του με διαφορά μόλις δύο δευτερολέπτων.
Τα προβλήματα στο σαζμάν του VW Polo R WRC του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα καθυστέρησαν μεν τον Φινλανδό, δεν κατάφεραν ωστόσο να του στερήσουν την πρώτη θέση μετά την ολοκλήρωση της έκτης Ειδικής στο Ράλι Γαλλίας. Μάλιστα το πρόβλημα παρουσιάστηκε στη μεγαλύτερη Ειδική του Ράλι με σχεδόν 50 χιλιόμετρα μήκος. Ο Φινλανδός ανέφερε, ότι δεν μπορούσε να κατεβάσει ταχύτητα μετά το 15ο χιλιόμετρο και βγήκε από τον ρυθμό του, καθώς κατέφυγε στη χειροκίνητη αλλαγή σχέσεων. Παρόλα αυτά κατάφερε να τερματίσει ο Λάτβαλα με τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο μετά τον Οζιέ και έτσι πέρασε στην κορυφή του Ράλι Γαλλίας στην Κορσική. Ο Ελφιν Εβανς πέτυχε με Ford Fiesta RS WRC τον τρίτο καλύτερο χρόνο, βρίσκεται στη δεύτερη θέση της γενικής και απέχει μόνον δύο δευτερόλεπτα από τον Φινλανδό. Για τον Ουαλό, που πιστεύει ακόμη στη νίκη, αποτελεί αυτή η δεύτερη θέση το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του μέχρι σήμερα στο WRC. Η απόσταση από την τρίτη θέση φτάνει το μισό λεπτό, με αποτέλεσμα να επικεντρώνεται ο κάτοχός της Αντρέας Μίκελσεν απλά στη διατήρησή της. Ο Νορβηγός κάνει έναν προσεκτικό αγώνα με το VW Polo R WRC, γιατί επιθυμεί να ανέβει στο βάθρο. Στην τέταρτη θέση ανέβηκε ο Κρις Μικ με Citroen DS3 WRC, περνώντας έτσι μπροστά από τον Ολλανδό Αμπρίνγκ με Hyundai i20 WRC, όμως η διαφορά μεταξύ των δύο είναι μόνον 6,5’’ και τα πάντα παραμένουν ανοιχτά, καθώς πίσω τους παραμονεύει και ο Ματς Οστμπεργκ με Citroen DS3 WRC. Την Κυριακή θα συνεχιστεί ο αγώνας στους δύσκολους δρόμους της Κορσικής με την ΕΔ 7 Sotta-Chialza μήκους 36,71 χλμ., ακολουθεί η ΕΔ 8 Zerubia – Martini με 41,46 χλμ. μήκος και το Ράλι Γαλλίας ολοκληρώνεται με την σχετικά σύντομη ΕΔ 9 Bisinao – Agosta Plage μήκους 16,74 χλμ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!