Ο Φερστάπεν πήρε δίπλωμα!

Γιώργος Βαρίνος
Ο Φερστάπεν πήρε δίπλωμα!
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google
Επιτέλους νόμιμος! Ο Μαξ Φερστάπεν, ο ένας από τους δύο πιτσιρικάδες της Toro Rosso, πήρε δίπλωμα. Αυτό και αν είναι είδηση.

Μπορεί στη πίστα να εντυπωσιάζει με τις οδηγικές του ικανότητες και να είναι η αποκάλυψη της χρονιάς, στους δρόμους όμως είχε πρόβλημα, καθώς η μικρή ηλικία του (17 ετών +) δεν του επέτρεπε να δώσει εξετάσεις για δίπλωμα. Καθώς η πρώτη του χρονιά στην F1, ολοκληρώνεται, ο Mαξ, ανήμερα των γενεθλίων του (έκλεισε χτες τα 18) κατάφερε να περάσει τις εξετάσεις οδήγησης! Κάνοντας το καλύτερο δώρο στον εαυτό του, πλέον δεν θα έχει ανάγκη... οδηγού για τις μετακινήσεις του εκτός πίστας. Το παράδοξο να κυκλοφορεί με οδηγό παίρνει τέλος, αν και ο ίδιος λέει πως είναι και θέμα αφάλειας. Μπορεί να συμβεί οτιδήποτε την ημέρα του αγώνα, γι αυτό και θα συνεχίσει να πηγαίνει στους αγώνες ως συνοδηγός και όχι ως οδηγός ακόμα και αν πλέον είναι ένας νομοταγής διπλωματούχος οδηγός. Μπράβο Μαξ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!