Ακόμα καλύτερο
Το Mitsubishi L200 είναι ένα γνωστό και καθιερωμένο ελαφρύ φορτηγό 4x4, που τα προηγούμενα χρόνια αποτέλεσε μια άνευ προηγουμένου εμπορική επιτυχία στη χώρα μας. Η 5η γενιά αυτού του θρυλικού επαγγελματικού αλλά και πολυχρηστικού οχήματος, παρουσιάστηκε στην Ελλάδα σε σοφά επιλεγμένες και ενδιαφέρουσες διαδρομές στο όρος Πάστρα (και όχι στον Κιθαιρώνα όπως ειπώθηκε στην παρουσίαση) που τις περισσότερες, τις γνωρίζαμε από το Rally Acropolis.
Το βασικό χαρακτηριστικό του νέου L200, τόσο στο εξωτερικό όσο κυρίως στο εσωτερικό του, είναι η εμφανής προσπάθεια της Mitsubishi να προσδώσει στο νέο Pick-up της αρκετά στοιχεία ενός SUV, διατηρώντας πάντα τον επαγγελματικό χαρακτήρα του. Έτσι στο εσωτερικό του βρίσκουμε, ανετότερα καθίσματα, μοντέρνες κονσόλες, επτά αερόσακους, σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα, cruise control, διζωνικό κλιματισμό, μπουτόν αντί κλασικής κλειδαριάς για τη λειτουργία του κινητήρα, ακόμη και κάμερα οπισθοπορείας. Ταυτόχρονα βελτιώθηκε η ευρυχωρία, τόσον στις κλασικές διπλοκάμπινες εκδόσεις Double Cab με τις τέσσερις κανονικές πόρτες, (πλέον τα πίσω καθίσματα δέχονται μια μικρή κλίση προς τα πίσω) όσο και στις ελαφρά μικρότερες Club Cab, όπου οι πίσω πόρτες είναι στενότερες και ανοίγουν με αντίθετη φορά.
Το νέο L200 έγινε μερικά χιλιοστά μακρύτερο και ψηλότερο από το απερχόμενο, απέκτησε πιο μοντέρνες και αεροδυναμικές γραμμές (ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd είναι μόλις 0,40) με μία τυπική μάσκα SUV, ενώ είναι πλέον σε θέση να ρυμουλκήσει τρέιλερ με συνολικό βάρος 3,1 τόνους, δηλαδή 100 κιλά περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο L200. Όμως και το ανοιχτό τμήμα της καρότσας βελτίωσε την χωρητικότητά του, καθώς το μήκος του αν και μειώθηκε στα 1.520 χιλιοστά (για να κερδίσει η καμπίνα λίγο περισσότερο χώρο) έγινε επίσης βαθύτερο (βάθος καρότσας μέχρι 475 χιλιστά αντί 460 χιλιοστών του προηγουμένου) με αποτέλεσμα να αυξηθεί η χωρητικότητα από το 1 κυβικό στο 1.1 κυβικό μέτρο.
Βεβαίως νέοι είναι και οι δύο κινητήρες ντίζελ των 2,4 λίτρων που αποδίδουν -ανάλογα την έκδοση- 154 ή 181 ίππους με 380 ή 430 Nm μέγιστη ροπή στρέψης, ενώ συνδυάζονται με ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή με ένα νέο αυτόματο πεντατάχυτο. Οδηγώντας την έκδοση των 181 ίππων με το μηχανικό κιβώτιο κινηθήκαμε σβέλτα με αρκετό νεύρο ενώ η μέση κατανάλωση κρατήθηκε κοντά στις εργοστασιακές μετρήσεις των 6,4 λίτρων πετρέλαιου ανά 100 χλμ. Με ακτίνα στροφής 5,9 μέτρα, που είναι και η μικρότερη της κατηγορίας το ελαφρύ φορτηγό που δεν ξέρει αν είναι SUV, δείχνει ιδιαίτερα ευέλικτο στις επιτόπιες μανούβρες. Βεβαίως, καθώς ο προσανατολισμός του L200 προς τους αγρότες και λοιπούς επαγγελματίες παραμένει, το L200 ακολουθεί συγκεκριμένους συμβιβασμούς στο σχεδιασμό των αναρτήσεων. Έτσι πίσω συνεχίζουμε να βρίσκουμε τα κλασικά για την κατηγορία φύλλα σούστας, με την γκελαριστή αίσθηση όταν η καρότσα δεν είναι φορτωμένη. Ακόμη και έτσι το νέο Mitsubishi L200 πέμπτης γενιάς είχε υποδειγματική κύληση για το μέγεθός του και το χαρακτήρα του. Όπως χαρακτηριστικά μας ανέφεραν οι άνθρωποι της εισαγωγικής εταιρίας Αφοί Σαρακάκη, στο νέο L200 έχει γίνει εκτεταμένη χρήση τεχνολογικών λύσεων από τα μεγάλα φορτηγά της εταιρίας στα σημεία που έχει παρατηρηθεί κόπωση μετά από σκληρή χρήση. Παράλληλα εκεί που θα έπρεπε να μην είναι τόσο ορατός ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας έχουν χρησιμοποιηθεί λύσεις από το Pajero. Αναφερόμαστε σε σημεία που δεν μπορεί ο καταναλωτής να δει, αλλά μετατρέπουν το νέο L200 σε ένα πολυτελές, σκληροτράχηλο, με τρομερές δυνατότητες 4x4 πολυχρηστικό όχημα. Ίσως στην Αθήνα να μην παίζει τόσο μεγάλο ρόλο, αλλά στην επαρχία, το νέο L200 αξίζει να γίνει το επόμενο Best Seller, γεφυρώνοντας την επιβατική χρήση, με την χρήση ελεύθερου χρόνου και φυσικά με τα σκληροτράχηλα εργατικά του χαρίσματα. Ένα αυτοκίνητο για πολλές χρήσεις. Ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που σε αυτή την πέμπτη γενιά παρουσιάζεται ως το πιο ολοκληρωμένο της κατηγορίας.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!