Πούπουλο το Opel Astra

Gazzetta team
Πούπουλο το Opel Astra
Με έως και 200 κιλά μικρότερο βάρος από τον προκάτοχό του, το νέο Opel Astra υπόσχεται απόδοση και οικονομία υψηλού επιπέδου.

Σχεδιασμένο από μια λευκή κόλλα χαρτί, το νέο Opel Astra που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης επιτυγχάνει ένα σημαντικό στόχο: είναι έως και 200 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του κατά μέγιστο και όχι λιγότερα από 120 κιλά το ελάχιστο, ανάλογα με την έκδοση.

Σε αυτό το επίτευγμα συνέβαλε η γενική σχεδιαστική και κατασκευαστική αρχή, που ξεκίνησε από το πλαίσιο και επεκτάθηκε έως και τους κινητήρες. Με χρήση ατσαλιού υψηλής και υπέρ – υψηλής αντοχής εξοικονομήθηκε βάρος από το κυρίως πλαίσιο και τα υπό πλαίσια του κινητήρα και των αναρτήσεων, ενώ με τη χρήση μικρότερων κινητήρων, όπως του νέου τρικύλινδρου Ecotec των 999 κ.εκ. μειώθηκε το βάρος στον εμπρός άξονα προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς. Σύστημα εξαγωγής, φρένα, τροχοί και καθίσματα, όλα έχουν υποστεί εντατικό πρόγραμμα «δίαιτας» εξοικονομώντας κιλά και συμβάλλοντας στη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και την καλύτερη οδική συμπεριφορά του μικρού – μεσαίου Opel. Με τον κινητήρα βενζίνης του λίτρου, ισχύος 105 ίππων, το νέο Opel Astra καταναλώνει μόλις 4,2 λίτρα καυσίμου και εκπέμπει 96 γρ./χλμ CO2, απαλλασσόμενο από τα τέλη κυκλοφορίας.

Σχεδιάζοντας το νέο Astra εξ’ αρχής, η Opel κατάφερε να κάνει ακόμα πιο συμπαγείς της διαστάσεις του, για μεγαλύτερη ευελιξία, ευκολία στάθμευσης και μείωση του βάρους, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα περισσότερο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Η δομή των νέων εμπρός καθισμάτων και τα νέα σημεία στήριξης των αναρτήσεων απελευθέρωσαν χώρο, που επέτρεψε στο αμάξωμα με μήκος 4,37 μέτρα, πέντε περίπου εκατοστά πιο κοντό από αυτό του υφιστάμενου Astra, να είναι σημαντικά πιο ευρύχωρο. Για παράδειγμα, οι πίσω επιβάτες έχουν πλέον 3,5 εκατοστά περισσότερο χώρο στο ύψος των γονάτων τους, ενώ ο οδηγός 2,2 εκατοστά περισσότερο ύψος.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!