Υβριδικά Renault RS

Γιώργος Βαρίνος
Υβριδικά Renault RS
Μετά την AMG, η Renault υποστηρίζει ότι τα μελλοντικά γρήγορα μοντέλα της πρέπει να είναι υβριδικά.

Οι γρήγορες εκδόσεις των συμβατικών μοντέλων της κάθε μάρκας χρησιμοποιούν ισχυρούς και συνήθως μεγάλους σε κυβισμό κινητήρες, με στόχο την υψηλότερη δυνατή απόδοση. Ωστόσο οι ευρωπαϊκές οδηγίες εκπομπής ρύπων και κατανάλωσης δημιουργούν ένα ασφυκτικό πλαίσιο στους κατασκευαστές και, παρότι απαιτούν ένα συγκεκριμένο χαμηλό μέσο όρο, δεν είναι δυνατόν αυτός να επιτευχθεί όταν μερικά από τα μοντέλα τους εκπέμπουν δύο και τρεις φορές περισσότερο από αυτό το όριο.

Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που πολλά από τα supercars μεγάλων κατασκευαστών (Porsche, Ferrari), χρησιμοποιούν ήδη την υβριδική τεχνολογία. Ειδικά εταιρείες που έχουν έτοιμη τεχνολογία από την F1, όπως η Renault δηλώνουν έτοιμες να την χρησιμοποιήσουν. Σήμερα η Renault έχει τα Clio και Megane RS των 220 και 275 ίππων στη γκάμας της, τα οποία στο μέλλον θα έχουν κάποια μορφή ηλεκτρικής υποβοήθησης ώστε να μπορούν να επιτύχουν χαμηλό επίπεδο εκπομπών ρύπων. Όπως και η AMG, έτσι και η Renault προσανατολίζεται σε κάποια μορφή «light» υβριδικής τεχνολογίας, ώστε να μην επιβαρύνει σημαντικά το κόστος των γρήγορων μοντέλων της, που είναι ούτως ή άλλως αυξημένο από τον niche χαρακτήρα τους και τα ειδικά χαρακτηριστικά τους. Σε κάθε περίπτωση, το άμεσο μέλλον θα είναι υβριδικό.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!