Αγωνιστικό Ford GT (video)
Μέχρι σήμερα η εξέλιξη του Ford GT για το πρωτάθλημα αντοχής τελούσε υπό πλήρη μυστικότητα. Όπως όμως μας ενημερώνει πλέον η Ford, το αγωνιστικό της τμήμα πραγματοποιούσε δοκιμές την περίοδο πριν τις 24 Ώρες του Μαν ώστε το αυτοκίνητο να είναι πανέτοιμο για την επιστροφή του στις πίστες και να διεκδικήσει μια νίκη στον εμβληματικό αγώνα το καλοκαίρι του 2016. Το πρόγραμμα της Ford περιλαμβάνει τη συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA και στο αμερικάνικο TUDOR United Sports Car. Η επίσημη παρθενική συμμετοχή του αγωνιστικού GT θα πραγματοποιηθεί τον Ιανουάριο του 2016 στις ΗΠΑ, στον αγώνα Rolex 24 στη Daytona. Το video με τα όμορφα πλάνα από τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου μας βάζει στα άδυτα της αγωνιστικής δραστηριότητας και αποδεικνύει ότι η δημιουργία ενός αγωνιστικού είναι μια ιδιαίτερα επίπονη και συλλογική διαδικασία. Στην προκειμένη περίπτωση βοήθησε πολύ το γεγονός ότι το GT παραγωγής, στο οποίο βασίζεται το αγωνιστικό, είχε εξαρχής τις απαιτούμενες προδιαγραφές, καθώς η αμερικανική εταιρεία είχε αποφασίσει από το σχεδιασμό του ακόμα την επιστροφή της στους αγώνες αντοχής.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!