Volvo και Shazam

Γιώργος Βαρίνος
Volvo και Shazam
Μια νέα εφαρμογή multimedia επιστρατεύει η Volvo για το λανσάρισμα του κορυφαίου της μοντέλου, του XC90.

Για το λανσάρισμα του πρωτοποριακού XC90, η Volvo επιστράτευσε τα πλέον σύγχρονα τεχνολογικά μέσα επικοινωνίας και διαφήμισης. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα χρησιμοποιείται διαφημιστικά η ολοκαίνουργια εφαρμογή του Shazam.

Η διαδικασία είναι πολύ απλή: αρχικά ο κάτοχος οποιουδήποτε smartphone πρέπει να έχει εγκαταστήσει στο κινητό του την τελευταία έκδοση της εφαρμογής Shazam, που επιτρέπει και τη χρήση της φωτογραφικής κάμερας. Στη συνέχεια, ανοίγει την εφαρμογή και φωτογραφίζει, ουσιαστικά «σκανάρει» ολόκληρη την εικόνα που απεικονίζει το Νέο Volvo XC90 και η οποία φέρει και το διακριτικό λογότυπο της εφαρμογής Shazam. Η εικόνα αυτή μπορεί να είναι μία καταχώρηση σε έντυπο, εφημερίδα ή περιοδικό, μία εικόνα που εμφανίζεται σε κάποιον ιστότοπο κλπ. Δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα η εφαρμογή Shazam, αναγνωρίζοντας το Νέο XC90, παρουσιάζει στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου το video “Feeling Good”. Πρόκειται για το τραγούδι που δημιούργησε αποκλειστικά για τη Volvo και το Νέο XC90 ο Avicii, ο διάσημος Σουηδός καλλιτέχνης, DJ και παραγωγός, σηματοδοτώντας την έναρξη της παγκόσμιας καμπάνιας της Volvo, με τίτλο “A New Beginning” και αφορμή το λανσάρισμα του Νέου XC90. Ο τρόπος που λειτουργεί η εφαρμογή Shazam φαίνεται στο video.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!