Ιστορικό ράλι Ακρόπολις, πρώτη ημέρα

Ιστορικό ράλι Ακρόπολις, πρώτη ημέρα
Δυναμικά ξεκίνησε χθες Πέμπτη το ιστορικό ράλι Ακρόπολις με τους Ιταλούς “Pedro”-Baldaccini να κερδίζουν την κατάταξη της πρώτης ημέρα με τη Lancia Delta Integrale.

Άνοιξε χθες η αυλαία του 14ου ιστορικού ράλι Ακρόπολις και το τέλος της πρώτης ημέρας βρήκε τους “Pedro”-Baldaccini να φιγουράρουν στην κορυφή με τη Lancia Delta Integrale 16V. Οι επικεφαλής του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στην Κατηγορία 2, Myrsell-Junttila με το Porsche 911RSR αν και ξεκίνησαν εντυπωσιακά πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική, εντούτοις υποχώρησαν στη δεύτερη θέση. Την πρώτη τριάδα κλείνουν οι Johnsen-Johnsen (Porsche 911 RSR). Οι Ιταλοί Marenzana-Beltrame με Porsche 911 RSR ακολουθούν στην τέταρτη θέση, με τους Πίτσο-Καραπαπάζη (Toyota Celica GT 2000) να είναι οι πρώτοι Έλληνες στον αγώνα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος και πέμπτοι στην κατάταξη της πρώτης ημέρας. Ο Πίτσος εντυπωσίασε και θα μπορούσε να βρίσκεται υψηλότερα στην κατάταξη εάν δεν αντιμετώπιζε προβλήματα με τα φρένα του αυτοκινήτου. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Mekler-Miko Mekler, με την Alfa Romeo 1750 Gtam.

Όσον αφορά τον αγώνα του Ελληνικού πρωταθλήματος, οι Τσαλαματάς – Μπαμπαλης με το πορτοκαλί Ford Escort RS 2000 εμπρός από τους Πίτσο-Καραπαπάζη, με τους Π. Παραδείση-Ποιμενίδη (Ford Escort RS 2000) να ακολουθούν. Στους εγκαταλείψαντες, αξίζει να αναφέρουμε τους Wilkman-Kokko, οι οποίοι δεν μπήκαν στην πρώτη ειδική, καθώς στράβωσε ο πίσω τροχός του Triumph TR8 στην απλή διαδρομή. Νωρίς εγκατέλειψαν από ημιαξόνιο οι «Φίλων»-Σωτήρχος στην πρώτη του οδηγού με το Autobianchi A112 Abarth, ενώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν οι Γ. Παραδείσης – Κ. Σκούρας (Ford Escort RS 2000) στην Πεντέλη.

Στην κατηγορία Regularity, έχουμε δυνατές μάχες, καθώς οι Κατσαούνης-Μανσόλας (VW Golf) και Marcattilj-Gianmarino (Porsche 911 2.0 SWB) έχουν αμφότεροι από 5.4 βαθμούς ποινής, με τους Γεωργακόπουλο-Ηλιού (Morris Mini) να ακολουθούν στην τρίτη θέση, σε μια κατηγορία ιδιαίτερα αμφίρροπη.

Το σημερινό σκέλος περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 72.65 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν στο σέρβις παρκ του ΟΑΚΑ στις 17.26 και θα ξεκινήσει η διαδικασία της μετατροπής σε χωμάτινα για την αυριανή και τελευταία ημέρα του ιστορικού Ακρόπολις, κάτι που αξίζει να απολαύσει ο κόσμος. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την κατάταξη των πληρωμάτων και το πρόγραμμα του αγώνα μπορείτε να δείτε εδώ: http://historic.acropolisrally.gr/

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!