Koρόιδο Ελληνα

Koρόιδο Ελληνα
Αγόρασες ντιζελοκίνητο αυτοκίνητο για οικονομία; Κράτησες το σαραβαλάκι σου, γιατί δεν μπορούσες να το αντικαταστήσεις με κάτι πιο καινούριο; Ε, πλήρωσε τώρα για να μάθεις!
Σχεδόν σαράντα διαφορετικοί φόροι και νέες ρυθμίσεις για τα αυτοκίνητα έχουν εφαρμοστεί τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. Όλες είχαν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα, από τον στόχο τους. Δηλαδή από τη μία επιβάρυναν την τσέπη του μέσου Ελληνα και από την άλλη…άδειασαν τα ταμεία του κράτους! Δεν είναι οξύμωρο, όταν δεν αντέχεις όμως να συντηρήσεις το αυτοκίνητό σου, απλά καταθέτεις τις πινακίδες του κάνοντας παρέα σε καμιά εξακοσαριά χιλιάδες ομοιοπαθείς και αθεράπευτα αφελείς. Αφελείς, γιατί με τα κίνητρα του 2010 ‘’συνέφερε’’ να αγοράσουν δίλιτρα μοντέλα για να γλιτώσουν πολλά χρήματα από το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης και τώρα τα χρυσοπληρώνουν με τα τέλη κυκλοφορίας και τον φόρο πολυτελείας. Όσοι δεν έχουν καταθέσει βεβαίως ακόμη τις πινακίδες τους. Αφελείς, γιατί με την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης, αγόρασαν ένα ντιζελοκίνητο Ι.Χ. και τώρα ακούγεται ότι θα μπει καπέλο στα τέλη κυκλοφορίας του λόγω της ακριβότερης τιμής του από αντίστοιχα βενζινοκίνητα μοντέλα. Ό,τι εξοικονομούν λοιπόν από την χαμηλή κατανάλωση, θα το δίνουν στα τέλη κυκλοφορίας. Αν συμφέρει παρόλα αυτά το πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, εδώ είμαστε! Το πετρέλαιο κίνησης είναι αρκετά φτηνότερο από την αμόλυβδη βενζίνη, δεν πρέπει λοιπόν να σταματήσει κάποτε και αυτή ‘’η αδικία’’; Μάλιστα σε αυτές τις περιπτώσεις, συνηθίζουν οι εισηγητές αυτών των αποφάσεων να κάνουν συγκρίσεις με το εξωτερικό. Όπου δεν συμφέρει, το κάνουν απλά γαργάρα. Αφελείς, γιατί πίστεψαν ότι κρατώντας το σαραβαλάκι των είκοσι ετών –προφανώς από διαστροφή, γιατί είχαν χρήματα να αγοράσουν καμιά Aston Martin- θα γλίτωναν τη φοροεπιδρομή. Όχι όμως, το ‘’πράσινο και αμόλυντο’’ ελληνικό κράτος δεν ανέχεται να συνεχίζουν να μολύνουν το περιβάλλον και θα πληρώνουν από εδώ εμπρός γιαυτό. Αν τυχόν δεν έχουν, να καταθέσουν και αυτοί τις πινακίδες των Ι.Χ. τους, που θα είναι έτσι και αλλιώς άχρηστα, αφού θα καταργηθεί και το όφελος της απόσυρσης. Κουβέντα δεν γίνεται βέβαια για τα μαϊμού φουγάρα των εργοστασίων που ρυπαίνουν ανελέητα, για το ρεζιλίκι με τις εκατοντάδες παράνομες χωματερές, για τους βόθρους λίγα χιλιόμετρα έξω από το κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, για τις πλαστικές σακούλες που έχουν γίνει σημαία της σύγχρονης Ελλάδας. Εκεί δεν υπάρχει μόλυνση. Όσο για την –χιλιοειπωμένη- αλλαγή του τρόπου ελέγχου των ανασφάλιστων οχημάτων, εδώ θα πω απλά ‘’όχι άλλο σανό’’. Χορτάσαμε! Παραλίγο να το ξεχάσω. Οι αποφάσεις –λέει- θα ληφθούν μετά από διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς! Κρίμα μόνον, που μέχρι σήμερα χρησίμευαν αυτοί οι διάλογοι ως φύλλο συκής και ως άλλοθι, για να περνούν τελικά οι κυβερνήσεις τα δικά τους. Τα αποτελέσματα τα λουζόμαστε συνέχεια!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Πέτρος Πιτσίνης
Πέτρος Πιτσίνης