Η Nissan κατακτά την Ευρώπη μέσω του ποδοσφαίρου

Η Nissan κατακτά την Ευρώπη μέσω του ποδοσφαίρου
Καθ’ όλη τη διάρκεια του Champions League τη φετινή περίοδο ο επίσημος χορηγός της UEFA για τη μεταφορά των επισήμων, ήταν η Nissan.

Ο ιαπωνικός κολοσσός της αυτοκίνησης σύναψε συμφωνία με την UEFA το προηγούμενο καλοκαίρι, που ισχύει μέχρι το 2018. Η συμφωνία είχε ως αφετηρία τον τελικό του ευρωπαϊκού Super Cup τον περασμένο Αύγουστο στο Κάρντιφ. Το μεθεπόμενο Σάββατο στις 6 Ιουνίου λοιπόν, είναι ο πρώτος τελικός για την ιαπωνική εταιρεία στο Βερολίνο κι έχει ήδη εκπονηθεί ένα σχέδιο με σημαντικά σημεία δράσης.
Η Nissan είναι έτοιμη να «ηλεκτρίσει» το Βερολίνο. Πιο συγκεκριμένα:
θα παράσχει περισσότερα από 100 οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων για τις ανάγκες του τελικού
δεσμεύτηκε να εγκαταστήσει 129 σταθμούς ηλεκτρικής φόρτισης αυτοκινήτων σε όλη την έκταση του Βερολίνου
ο Ολλανδός θρύλος του ποδοσφαίρου Marco van Basten θα συμμετάσχει στις δραστηριότητες του τελικού ως πρεσβευτής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας
ενώ τέλος, στις καινοτόμες fan zones της Nissan οι φίλαθλοι θα δώσουν ενέργεια στο ταξίδι του τροπαίου προς τον τελικό του προορισμό, το Ολυμπιακό στάδιο του Βερολίνου.
Με αυτό τον τρόπο η πρωτοπόρος στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) Nissan θα δώσει μία γεύση των οχημάτων της σε όσους θα βρεθούν εκείνες τις ημέρες στη γερμανική πρωτεύουσα με αφορμή είτε τον τελικό τους Champions League είτε όχι. Όπως επεσήμανε κι ο Bastien Schupp, αντιπρόεδρος marketing της Nissan Europe
«Αυτός ο τελικός θα χαρακτηρίσει το αποκορύφωμα της συνεργασίας μας», ενώ πρόσθεσε «αυτή η συμφωνία μας έχει δώσει τη δυνατότητα να αποδείξουμε τη δέσμευσή μας στα ηλεκτρικά οχήματα και να αναβιώσουμε τις αξίες μας της καινοτομίας και του ενθουσιασμού. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και θεωρώ ότι μας έχει δοθεί η ευκαιρία να κάνουμε κάτι θετικό που θα διαρκέσει για τους κατοίκους του Βερολίνου, με την εγκατάσταση των σταθμών ηλεκτρικού ανεφοδιασμού. Έτσι θα επεκτείνουμε το δίκτυο μας, που είναι το μεγαλύτερο στην Ευρώπη».
Μεταξύ άλλων στα διαφημιστικά σποτ της εταιρείας, που γυρίστηκαν για το Champions League, πρωταγωνίστησαν όπως ο Andres Iniesta, Thiago Silva και Yaya Toure.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!