Το 27ο βάθρο του Ραϊκόνεν με τη Ferrari και οι 4 pole position του Χάμιλτον

Νίκος Τσιώκος
Το 27ο βάθρο του Ραϊκόνεν με τη Ferrari και οι 4 pole position του Χάμιλτον
Την 27η παρουσία του στο βάθρο με τη Ferrari μέτρησε ο Κίμι Ραϊκόνεν στο Μπαχρέιν, τη στιγμή που ο Λιούις Χάμιλτον έγινε ο πρώτος μετά το 2011 που κατακτά την pole position στα τέσσερα πρώτα Γκραν Πρι της σεζόν.

Ο αριθμός 27 φαίνεται πως ήταν σημαντικός για τον Κίμι Ραϊκόνεν στο Μπαχρέιν. Συγκεκριμένα, εκτός από το ότι αυτή ήταν η πρώτη του παρουσία στο βάθρο μετά από 27 αγώνες, ο Iceman ανέβηκε στο πόντιουμ για 27η φορά με τη φόρμα της Ferrari, ενώ ήταν η πρώτη από τότε που επέστρεψε στη Scuderia και η 78η συνολικά στην καριέρα του.

Επίσης, αύξησε το ρεκόρ του στο Σακχίρ στις εφτά παρουσίες στο βάθρο, όμως και πάλι χωρίς να έχει ανέβει στο υψηλότερο σκαλί, τη στιγμή που έκανε ταχύτερο γύρο για 41η φορά στην καριέρα του πιάνοντας τον Αλέν Προστ στη δεύτερη θέση της σχετικής λίστας.

Από την πλευρά του, τις 36 νίκες έφτασε ο Λιούις Χάμιλτον με αυτή στο Σακχίρ και θέλει τέσσερις για να πιάσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ και πέντε για να φτάσει τον Άιρτον Σένα. Στο Μπαχρέιν οδήγησε τους 49 από τους 57 γύρους του αγώνα και έφτασε τους 2005 στην καριέρα του στη Formula1.

Έτσι, έγινε ο έκτος πιλότος στην ιστορία που ξεπερνάει τους 2000. Οι άλλοι πέντε είναι οι Μίκαελ Σουμάχερ (5111), Άιρτον Σένα (2987), Αλέν Προστ (2684), Σεμπάστιαν Φέτελ (2484) και Νάιτζελ Μάνσελ (2089). Επιπλέον, έγινε ο πρώτος μετά τον Φέτελ το 2011 που κατακτά την pole position στους τέσσερις πρώτους αγώνες της σεζόν.

Από εκεί και πέρα, ο Νίκο Ρόσμπεργκ είναι ο μοναδικός πιλότος που τη φετινή σεζόν που έχει τερματίσει στην ίδια θέση που έχει εκκινήσει σε κάθε Γκραν Πρι, ενώ τα καλύτερα αποτελέσματα μέχρι τώρα στη σεζόν είχαν οι Βαλτέρι Μπότας, Σέρχιο Πέρεζ και Φερνάντο Αλόνσο, που τερμάτισαν στην τέταρτη, στην όγδοη και στην ενδέκατη θέση, αντίστοιχα.

Όσο για τη McLaren, είδε για δεύτερη φορά εντός της φετινής χρονιάς ένα από τα δύο μονοθέσιά της να μην εκκινεί τον αγώνα. Τελευταία φορά που συνέβη αυτό ήταν το 2001, όταν ο Μίκα Χάκινεν είχε προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Τέλος, ο Παστόρ Μαλντονάντο είδε για πρώτη φορά φέτος την καρό σημαία, καθώς μετρούσε ισάριθμες εγκαταλείψεις στα τρία πρώτα Γκραν Πρι.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!