Να είναι η αρχή για κάτι καλύτερο

Νίκος Τσιώκος Νίκος Τσιώκος
Να είναι η αρχή για κάτι καλύτερο
Ο Νίκος Τσιώκος γράφει για τη νίκη της Ferrari και του Σεμπάστιαν Φέτελ στη Σεπάνγκ της Μαλαισίας και ελπίζει να είναι η αρχή για κάτι καλύτερο στο μέλλον.

Αφού... πόνεσαν αρκετά τα μάτια των φαν της Ferrari τα τελευταία χρόνια, στη Μαλαισία είχαν την ευκαιρία να νιώσουν τεράστια χαρά και ακόμα παραπάνω (καταλαβαίνετε τι!!!). Η Scuderia έδειξε σαφώς βελτίωση στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, ήταν ανταγωνιστική στην πρεμιέρα της Αυστραλίας, όμως μακριά από τον ρυθμό της Mercedes. Στη Σεπάνγκ, ωστόσο, παρουσιάστηκε διαφορετική και έδειξε ότι μπορούσε να «χτυπήσει» τα «ασημί βέλη».

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ μπήκε... σφήνα στους Λιούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ, ενώ βρέθηκε μια... ανάσα (74 χιλιοστά) από την pole position. Στον αγώνα έπαιζε μεγάλο ρόλο η διαχείριση των ελαστικών, ο Φέτελ τα πήγε καλύτερα από τον Χάμιλτον σε αυτόν τον τομέα, τη στιγμή που το... αλογάκι κέρδισε τους Γερμανούς στη στρατηγική.

Δεν έβαλε τον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή για πιτ στοπ όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στις αρχές του αγώνα και αρκέστηκε στα δύο, με τη Mercedes να κάνει τρία και να επιλέγει τη σκληρή γόμα στο τελευταίο αντί για τη μέση, κάτι που φάνηκε να κοστίζει στον Βρετανό.

Μάλιστα, η... συνταγή της ομάδας του Μαρανέλο πέτυχε και στον Κίμι Ραϊκόνεν. Για τον Iceman τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά από τις κατατακτήριες, όταν έπεσε... θύμα της βροχής και έμεινε εκτός δεκάδας, ενώ στον αγώνα το πρώτο πιτ στοπ από τα τρία ήταν αναγκαστικό, μετά από την επαφή που είχε με άλλο μονοθέσιο, με αποτέλεσμα να βρεθεί ακόμα και στις τελευταίες θέσεις.

Παρά ταύτα, κατάφερε να τερματίσει τέταρτος, κάτι που επίσης αποδεικνύει την εξαιρετική δουλειά που έγινε από τη Ferrari. Έτσι, ήρθε η πρώτη νίκη για την πιο ιστορική ομάδα της Formula1 μετά τον Μάιο του 2013 (Αλόνσο στην Ισπανία), κάτι που προσωπικά ελπίζω να αποτελέσει μια νέα αρχή για κάτι καλύτερο στο μέλλον.

Μπορεί το πρώτο σκαλί του βάθρου να μην επαναληφθεί στον επόμενο αγώνα της Κίνας (το παραδέχτηκε και ο Τζέιμς Άλισον ότι δύσκολα θα γίνει αυτό), όμως η Ferrari για πρώτη φορά έπειτα από αρκετό καιρό δείχνει ανταγωνιστική και καλό θα ήταν (για το καλό του αθλήματος και όχι μόνο για εμάς τους οπαδούς της) να πράξει το ίδιο και στη συνέχεια, αντί να μείνει εκεί και να πάρει τον... κατήφορο, κάτι που έχει κάνει στο παρελθόν.

Αν συνεχίσει σε αυτόν τον ρυθμό, τότε θα έρθουν κι άλλες νίκες (ο στόχος είναι δύο μέσα στη σεζόν) και θα μπορούν στο Μαρανέλο να βασιστούν στη φετινή χρονιά για να συνεχίσουν την εξέλιξη, ώστε να επιτευχθεί ο μεγάλος στόχος, που είναι η επιστροφή στους τίτλους εντός των επόμενων ετών.

Τέλος, θα ήθελα να πω ότι θα προτιμούσα να δω μία μάχη για την κορυφή από τα... παλιά. Δηλαδή μεταξύ Ferrari και McLaren (επίσης τη χρειάζεται το σπορ να είναι σε υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού) και σαν αυτές μεταξύ Μίκαελ Σουμάχερ και Μίκα Χάκινεν. Μετά ας ακολουθεί από κοντά και η Mercedes για να έχουμε μεγαλύτερο ανταγωνισμό και ενδιαφέρον.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Νίκος Τσιώκος
Νίκος Τσιώκος