Clio RS Trophy με 220 ίππους

Clio RS Trophy με 220 ίππους
Πρεμιέρα στη Γενεύη έκανε η βελτιωμένη εκδοχή του γρήγορου Clio RS, με τα διακριτικά Trophy και 220 ίππους.

Με 10% περισσότερη δύναμη, αναβαθμισμένο κιβώτιο και πιο σφιχτό πλαίσιο, παρουσιάζεται η έκδοση Trophy του Clio RS. O κινητήρας τώρα αποδίδει 10% περισσότερη δύναμη, φτάνοντας τους 220 ίππους με τη ροπή να είναι τώρα 260 Nm, δηλαδή κατά 20Nm αυξημένη, ενώ στην 4η και 5ή σχέση στο κιβώτιο φτάνει τα 280 Nm.

Η αύξηση της δύναμης έγινε χάρη στις αλλαγές που έκανε το τμήμα της Renaultsport στη χαρτογράφηση του κινητήρα, την αλλαγή του τούρμπο με μεγαλύτερο και το νέο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής, ενώ και το όριο περιστροφής αυξήθηκε από τις 6.500 σ.α.λ. στις 6.800 σ.α.λ.

Ακόμα καλύτερα νέα έρχονται από το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο αναβαθμίστηκε ώστε να ακολουθεί τη φιλοσοφία κατασκευής. Τώρα είναι 40% πιο γρήγορο στις αλλαγές, τόσο στη Normal όσο και στη Sport λειτουργία του, ενώ στην Race είναι 50% ταχύτερο από ότι στο απλό Clio RS.

Το Clio RS Trophy πατάει σε νέας σχεδίασης τροχούς 18 ιντσών που συνδυάζονται με ελαστικά Pilot Super Sport της Michelin σε διάσταση 205/40. Πιο γρήγορο κατά 30% έγινε και το τιμόνι, ενώ το σύστημα Start/Stop είναι ρυθμισμένο να λειτουργεί μόνο στο πρόγραμμα Normal, ενώ απενεργοποιείται στο Sport και στο Race.

Σε σχέση με το Clio RS, το Trophy είναι κατά 20 χιλ. χαμηλότερο εμπρός και 10 χιλ. πίσω, ενώ και η ρύθμιση της απόσβεσης των αμορτισέρ είναι πιο σφιχτή πλέον, με τα ελατήρια να είναι 40% πιο σκληρά. Μικρές αλλαγές, με νέες επενδύσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και λεπτομέρειες σε carbon look.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!