Χέμπερι: «Σε επίπεδο pole position»

Νίκος Τσιώκος
Χέμπερι: «Σε επίπεδο pole position»
Ο Πολ Χέμπερι τόνισε πως είναι νωρίς για συμπεράσματα για τα ελαστικά της Pirelli, αλλά και ότι οι χρόνοι ήταν σε επίπεδο αυτών που πέρυσι έκριναν την pole position.

Τον απολογισμό για τις δεύτερες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης της Formula1 έκανε η Pirelli με δελτίο Τύπου. Σε αυτό φιλοξενούνται και δηλώσεις του Πολ Χέμπερι, ο οποίος τόνισε πως ακόμα είναι νωρίς για να βγουν οριστικά συμπεράσματα, καθώς και ότι αρκετοί χρόνοι ήταν σε επίπεδο αυτών που έκριναν πέρυσι την pole position.

Επίσης, ο αγωνιστικός διευθυντής της ιταλικής εταιρείας ανακοίνωσε ότι αυτή θα είναι χορηγός στα Γκραν Πρι της Ισπανίας και της Ουγγαρίας, όπως έγινε και το 2014.

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου της Pirelli

ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠ’ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΒΑΡΙΑ ΒΡΟΧΗ

 

ΟΙ ΔΟΚΙΜΈΣ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΚΑΤΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΟΘΕΣΙΩΝ: ΑΡΚΕΤΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΣΗΜΕΙΩΣΑΝ ΧΡΟΝΟΥΣ ΕΦΑΜΙΛΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ POLE POSITION

Η PIRELLI ΘΑ EINAI XΟΡΗΓΟΣ ΤΙΤΛΟΥ ΣΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ GP (FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPANA) ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΥΓΓΡΙΚΟ GP (FORMULA 1 MAGYAR NAGYDIJ 2015)

«Στη Βαρκελώνη όπως και στη Χερέθ είχαμε κρύο καιρό και μερικές ψιχάλες βροχής. Παραταύτα οι ομάδες κατάφεραν να συμπληρώσουν αρκετά χιλιόμετρα δοκιμών, χρησιμοποιώντας όλους τους τύπους ελαστικών εκτός από τα ελαστικά για βαριά βροχή (full wet). Όσον αφορά στα ενδιάμεσα ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν πολύ λίγο.

Η πίστα του Μοντμελό είναι τεχνική και έχει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων που την καθιστά ιδανικό προορισμό για δοκιμές κάθε κρίσιμης παραμέτρου στη συμπεριφορά των ελαστικών. Είναι ακόμη πολύ νωρίς για οριστικά συμπεράσματα όμως οι χρόνοι γύρων δείχνουν πως τα μονοθέσια είναι πιο γρήγορα φέτος, αρκετοί γύροι ήταν στο επίπεδο της περσινής pole position.

Οι ομάδες είχαν την δυνατότητα να εργαστούν σε μια ποικιλία προγραμμάτων που περιελάμβαναν και εξάσκηση στα pit stop ώστε να εξοικειωθούν με τα χαρακτηριστικά των ελαστικών του 2015 και να τα ταιριάξουν στα νέα τους μονοθέσια. Η δουλειά αυτή θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια του επόμενου τεστ στη Βαρκελώνη που ξεκινά την ερχόμενη Πέμπτη (26/2). Πρόκειται για την τελευταία ευκαιρία των ομάδων να προετοιμάσουν τα μονοθέσια τους πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς (15/3 Αυστραλία).

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε πως όπως πέρυσι έτσι και φέτος η Pirelli θα είναι χορηγός τίτλου (Title Sponsor) στο Ισπανικό GP (Formula 1 Gran Premio de Espana) το Μάιο και στο Ουγγρικό GP (Formula 1 Magyar Nagydij 2015) τον Ιούλιο».

Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli

Εκτός από την γκάμα ελαστικών του 2015 οι ομάδες είχαν τη δυνατότητα επίσης να δοκιμάσουν μια πρωτότυπη μέση γόμα στη Βαρκελώνη που τους δόθηκε από την Pirelli για λόγους εξέλιξης. Επίσης όσες ομάδες για κάποιο λόγο δε δοκίμασαν την ειδική «χειμερινή σκληρή» πρωτότυπη γόμα ελαστικών στη Χερέθ, είχαν την ευκαιρία και το πραγματοποίησαν στη Βαρκελώνη.

Κάθε ομάδα έχει στη διάθεσή της συνολικά 110 σετ ελαστικών για δοκιμές εξέλιξης κατά τη διάρκεια του 2015, σε αντίθεση με πέρυσι που υπήρχαν διαθέσιμα 135 σετ.

Ταχύτεροι χρόνοι και επιλογές ελαστικών ανά ημέρα:

1ημέρα Maldonado(Lotus) 69 γύροι 1’25.011 Μαλακή γόμα

2ημέρα Ricciardo (Red Bull) 143 γύροι 1’24.574 Μαλακή γόμα

3ημέρα Maldonado (Lotus) 104 γύροι 1’24.348 Πολύ μαλακή

4ημέρα Grosjean (Lotus) 111 γύροι 1’24.067 Πολύ μαλακή

Μετά από 4 μέρες δοκιμές και συνολικά 3134 γύρους είναι σαφής η βελτίωση στην απόδοση σε σύγκριση με το χρόνο (1:25.232) της περσινής pole position στο Ισπανικό GP. Φέτος η δομή των πίσω ελαστικών της Pirelli κατανέμει πιο ομοιόμορφα τη θερμοκρασία και συμβάλει στη βελτίωση των χρόνων.

Ακολουθεί άλλη μια περίοδο δοκιμών εξέλιξης στη Βαρκελώνη αυτή τη βδομάδα από την Πέμπτη 26/2 έως και την Κυριακή 1/3.

Στατιστικά:

Σετ ελαστικών στη Βαρκελώνη: 398

Πολύ μαλακή γόμα (Supersoft): 18

Μαλακή γόμα (Soft): 56

Mέση γόμα (Medium): 135

Σκληρή γόμα (hard): 51

Ενδιάμεσα (intermediate): 70

Βρόχινα (full wet): 44

Πρωτότυπη μέση γόμα: 18

Πρωτότυπη χειμερινή γόμα: 6

Σετ ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν: 261

Πολύ μαλακή γόμα (Supersoft): 11

Μαλακή γόμα (Soft): 56

Mέση γόμα (Medium): 126

Σκληρή γόμα (hard): 35

Ενδιάμεσα (intermediate): 9

Βρόχινα (full wet): 0

Πρωτότυπη μέση γόμα: 18

Πρωτότυπη χειμερινή γόμα: 6

Περισσότεροι γύροι μ’ ένα σετ ελαστικών:

Πολύ μαλακή (Supersoft) Felipe Nasr, Sergio Perez, Pascal Wehrlein 5 γύροι

Μαλακή (Soft): Valtteri Bottas 16 γύροι

Μέση (Medium): Max Verstappen 24 γύροι

Σκληρή (Hard): Valtteri Bottas 27 γύροι

Πρωτότυπη μέση γόμα: Daniel Ricciardo 14 γύροι

Ενδιάμεσα: Sebastian Vettel 7 γύροι

Βρόχινα: 0 γύροι

Σκληρή χειμερινή: Jolyon Palmer 14 γύροι

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!