Ο αγοραστής-μυστήριο της Marussia, η Ferrari και η εμπλοκή του Top Gear!

Νίκος Τσιώκος
Ο αγοραστής-μυστήριο της Marussia, η Ferrari και η εμπλοκή του Top Gear!
Δημοσίευμα παρουσιάζει ως αγοραστή-μυστήριο τον ενδιαφερόμενο για τη Marussia, εμπλέκει τη Ferrari, αλλά και το Top Gear! Η χιουμοριστική απάντηση του γνωστού τηλεοπτικού προγράμματος-περιοδικού.

Η Marussia φέρεται να είναι κοντά σε συμφωνία που θα σώσει την κατάσταση και θα την επαναφέρει στο γκριντ της Formula1 και η ιστοσελίδα planetf1.com θέλησε να ρίξει λίγο... φως στην υπόθεση! Σε δημοσίευμά της κάνει λόγο για αγοραστή-μυστήριο, ενώ εμπλέκει τη Ferrari τονίζοντας πως η νέα διοίκηση του Μαουρίτσιο Αριβαμπένε σκέφτεται να δημιουργήσει ομάδα τζούνιορ, η οποία θα βοηθάει στην εξέλιξη των κινητήρων της Scuderia.

Ωστόσο, το... κορυφαίο είναι ότι βάζει στο... κόλπο και το Top Gear επικαλούμενη, μάλιστα, πηγές εκ των έσω! Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι η ομάδα θα μετονομαστεί σε Team Top Gear, ο Τζέρεμι Κλάρκσον θα είναι επικεφαλής και οδηγοί ο Στιγκ και ο Αυθετνικός Στιγκ! Βέβαια, συνεχίζει κάνοντας λόγο για τέλος στα σχέδια διαεξαγωγής Γκραν Πρι στην Αργεντινή και ότι οι συνεντεύξεις μετά τους αγώνες θα κάνουν τον Κίμι Ραϊκόνεν να είναι πιο ομιλητικός!

Κάτι που δεν έμεινε ασχολίαστο από τους συντελεστές του γνωστού τηλεοπτικού προγράμματος-περιοδικού, οι οποίοι αντίκρισαν την εν λόγω είδηση με τεράστια δόση χιούμορ. Συγκεκριμένα, παρουσίασαν δέκα πράγματα που θα συνέβαιναν αν αναλάμβαναν τα ηνία της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού από τους Μπέρνι Έκλεστοουν και Ζαν Τοντ.

Αναλυτικά η απάντησή τους

Μετά την ιστορία στο Planet F1, θεωρούμε πώς θα ήταν η F1 αν την... έτρεχε η Top Gear Team. Καθώς το πιο πρόσφατο επεισόδιο προβάλλεται απόψε στο BBC2, ορίστε δέκα πράγματα που θα συνέβαιναν, αν αναλαμβάναμε από τον Μπέρνι και τον Ζαν...

Ο Τζέρεμι Κλάρκσον θα ήταν ο Μπέρνι Έκλεστοουν, ο ισχυρός άνδρας του σπορ, που λατρεύεται από πολλούς, μισείται από κάποιους και παίρνει τις αποφάσεις. Ο Τζέις Μέι θα ήταν ο αγωνοδίκης Τσάρλι Γουίτινγκ, ο άνθρωπος που δεσμεύεται για την ασφάλεια και ότι τα πράγματα θα πάνε βάσει προγράμματος. Ο Ρίτσαρντ Χάμοντ θα ήταν ο τύπος με τις πετσέτες έξω μετά τον αγώνα.

Δε θα υπήρχαν κατατακτήριες δοκιμές. Οι οδηγοί θα έπαιρναν τις θέσεις τους κάνοντας έναν γύρο σε «λογικές τιμές αυτοκινήτων».

Οι διαπραγματεύσεις για μελλοντικό Γκραν Πρι Αργεντινής θα σταματούσαν.

Θα άλλαζαν μορφή οι συνεντεύξεις Τύπου της FIA. Οι οδηγοί θα μιλούσαν στον καναπέ του Top Gear με καλοβλεπούμενες γυναίκες να είναι προσεκτικά τοποθετημένες πίσω τους, ώστε να φαίνονται σε κάθε πλάνο της κάμερας.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας δε θα ήταν Mercedes SLS AMG. Ο Στιγκ θα οδηγούσε ένα μοντέλο από τα καλύτερα υπεραυτοκίνητα στον κόσμο, όπως μια Bugatti Veyron ή μια Lamborghini Murcielago (αν και θα υπήρχε πρόβλημα στο Μονακό λόγω της ταχύτητας).

Δε θα υπήρχε Γκραν Πρι του Μεξικό (πληκτρολογείστε Richard Hammond Mexico στο youtube για να μάθετε το γιατί).

Μία από τις καλύτερες στιγμές κάθε προγράμματος θα ήταν μία συνέντευξη πρόσωπο με πρόσωπο. Ο Στιγκ θα μιλούσε με τον Κίμι Ραϊκόνεν.

Η Top Gear Team θα έκανε ξεκαρδιστικές μετατροπές στις υπάρχουσες πίστες της F1.

Δε θα υπήρχε Γκραν Πρι Ινδίας (πληκτρογείστε Jeremy Clarkson India στο youtube για να μάθετε το γιατί).

Αντί για ποινές σταμάτα-ξεκίνα, οι ομάδες θα πρέπει να ρυμουλκύσουν ένα τροχόσπιτο για έναν γύρο. Ή να ξοδέψουν μερικά λεπτά γυαλίζοντας ένα Autin Allegro.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!