Το έκανε ξανά ο Οζιέ, εκτός το Ακρόπολις

Νίκος Τσιώκος
Το έκανε ξανά ο Οζιέ, εκτός το Ακρόπολις
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ επανέλαβε την επιτυχία του 2013, κατέκτησε τον τίτλο στο WRC για δεύτερη φορά σε μια χρονιά που το Ράλι Ακρόπολις έμεινε εκτός προγράμματος.

Σε γαλλικά χέρια παρέμεινε ο τίτλος του WRC και το 2014. Ο Σεμπαστιάν Οζιέ ανέβηκε ξανά στην κορυφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι και μάλιστα χωρίς να... ιδρώσει, αφού οι οχτώ νίκες του δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος είχε τις μισές και έμεινε δεύτερος.

Στους κατασκευαστές η Volkswagen κυριάρχησε και πάλι δείχνοντας να βάζει τέλος στη... μονοτονία της Citroen, που μετρούσε πολλά συνεχόμενα πρωταθλήματα. Ωστόσο, θα λέγαμε ότι το WRC... έσβησε περισσότερο στα μάτια των Ελλήνων φιλάθλων, καθώς το Ράλι Ακρόπολις έμεινε εκτός προγράμματος.

Τη θέση μας στο καλεντάρι πήρε, όπως και την επόμενη χρονιά, η Πολωνία στερώντας έτσι στη χώρα μας την ευκαιρία να απολαύσει το μεγαλύτερο άθλημα που είχε ποτέ σε παγκόσμιο επίπεδο. Μάλιστα, το «Ράλι των Θεών» κινδυνεύει να εξαφανιστεί από τον χάρτη, με τα προβλήματα να είναι πάρα πολλά.

Από εκεί και πέρα, τις εντυπώσεις έκλεψε ο Τιερί Νεβίλ με τις δύο νίκες του στη σεζόν, με τον Βέλγο να ελπίζει σε ακόμα καλύτερες ημέρες στο μέλλον. Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι το Impreza WRC2003, με το οποίο ο Πίτερ Σόλμπεργκ πανηγύρισε τον τίτλο εκείνη τη χρονιά, αναδείχτηκε το αγαπημένο Subaru των οπαδών, την παραμονή του Ντάνι Σόρντο στη Hyundai και το γεγονός πως ο Ζουλιάν Ινγκρασιά αναδείχτηκε ο κορυφαίος συνοδηγός της χρονιάς.

Για το τέλος αφήσαμε δύο στιγμιότυπα που κανείς δε θα θέλει να θυμάται. Το πρώτο είναι το φλεγόμενο Ford Fiesta RS WRC του Μίκο Χίρβονεν στη Σαρδηνία και το δεύτερο ο χαμός του Μπιορν Βαλντεγκάρντ, που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 70 ετών τον περασμένο Αύγουστο.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!