Mε 113 χρόνια ιστορίας

Γιώργος Βαρίνος
Mε 113 χρόνια ιστορίας
Το νέο στέκι της μοτοσυκλετιστικής αμερικάνικης κουλτούρας στην Αθήνα παρουσιάστηκε χτές επίσημα στους δημοσιογράφους και φίλους. Είναι πλέον το ολοκαίνουργιο κατάστημα στην Λ.Κηφισίας 171 στο Μαρούσι που βρίσκεται η αντιπροσωπεία της Indian, της πιο παλιάς αμερικανικής βιομηχανίας μοτοσυκλέτας με ιστορία 113 ετών.

Οι καιροί αλλάζουν, η μόδα οδηγεί σε διαφορετικά μονοπάτια το νέο κοινό μοτοσυκλέτας. Οι εραστές της μοτοσυκλετιστικής αμερικάνικης κουλτούρας, τώρα πιά έχουν ένα νέο στέκι. Ένα μοντέρνο κατάστημα στην Λ.Κηφισίας 171 στο Μαρούσι (τηλ. 211 0124904), που είναι πλέον η έδρα της Indian Μotorcycles στην Ελλάδα. Εκεί ο ενδιαφερόμενος θα δει από κοντά όλα τα μοντέλα της Indian, όπως το Chief Classic, Chief Vintage, Chieftain και Roadmaster, με τον γνωστό κινητήρα των 111 κυβικών ιντσών. Η Ιndian Μotorcycles σηματοδότησε την αρχή της αμερικανικής μοτοσυκλετιστικής ιστορίας και κουλτούρας. Οι ιδρυτές George M. Hendee & Carl Oscar Hedstrom σχεδιάσαν τις πρώτες μοτοσυκλέτες τους το 1901, οι οποίες κυκλοφορήσαν ένα χρόνο μετά. Η επιτυχία για την Indian Μotorcycles ήρθε γρήγορα: από 500 μονάδες το χρόνο το 1904, οι πωλήσεις θα φτάσουν τις 32,000 μονάδες το 1913, εκτοξεύοντας τη μάρκα στην κορυφή της αμερικανικής αγοράς. Καινοτομίες όπως ο πρώτος V-Twin, το πρώτο ρυθμιζόμενο καρμπυρατέρ, πίσω ανάρτηση, ηλεκτρικά φώτα και μίζα καθιερώνουν την INDIAN ως πρωτοπόρο με τεράστια συμβολή στην παγκόσμια βιομηχανία οχημάτων, ενώ οι διακρίσεις σε αγώνες ταχύτητας και αντοχής διαδέχονται η μία την άλλη. Οδηγός-θρύλος για την εταιρία ο Jake DeRosier, έχοντας στο ενεργητικό του 900 νίκες σε αγώνες dirt track και board track, όπως και πολλά ρεκόρ ταχύτητας στις ΗΠΑ και την Αγγλία. Μοντέλα – σταθμοί για την εταιρία όπως τα INDIAN CHIEF, INDIAN SCOUT και INDIAN FOUR κρατούν την εταιρία σε άμεσο ανταγωνισμό με το μεγάλο αντίπαλο (HARLEY DAVIDSON), και όλα αυτά μέχρι την έλευση του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου. Λίγα χρόνια μετά, η εξαντλημένη παραγωγή αλλά και η αποτυχημένη διαφοροποίηση στον προσανατολισμό της εταιρίας, θα οδηγήσουν σε συρρίκνωση και διακοπή εργασιών. Οι θρύλοι όμως δεν πεθαίνουν ποτέ… Τις επόμενες δεκαετίες, θα γίνουν αρκετές προσπάθειες αναβίωσης της εταιρίας χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα, μέχρι το 2011, όταν το σήμα περνάει στον έλεγχο της POLARIS. Το εργοστάσιο μεταφέρεται στο Spirit Lake της Iowa και τον Αύγουστο του 2013, ανακοινώνεται η νέα μορφή του INDIAN CHIEF με κινητήρα THUNDERSTROKE. Η παρουσίαση γίνεται στο Sturgis, το πιο ιστορικό event μοτοσυκλέτας στις ΗΠΑ και σηματοδοτεί τη νέα εποχή και την ολική επαναφορά. Στην ίδια εκδήλωση παρουσιάζεται και η νέα εκδοχή του INDIAN SCOUT, του πιο επιτυχημένου μοντέλου στην ιστορία της εταιρίας: με υδρόψυκτο κινητήρα 1130 κ.ε. και απόδοση 100 ίππων στα 255 κιλά, το SCOUT φιλοδοξεί να ανεβάσει τις πωλήσεις της εταιρίας κατακόρυφα. Ο Ινδιάνος επέστρεψε!

Δείτε εδώ το προσπέκτους.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!